جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

افزایش ورود گردشگران خارجی رونق اقتصادی را به دنبال دارد

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ آذر ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۲-تعامل سازنده با سایر کشورها در بخش گردشگری موجب افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور شد که این امر ارزآوری، رونق اقتصادی و درآمد بیشتر را به دنبال دارد.

مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی در سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان از شهرستان مینودشت دیدن کرد و در میان مردم این شهر با بیان این مطلب افزود: دولت در سفرهای استانی خود به دنبال تعریف پروژه‌های بزرگ است، تا پایان سال ۹۴ بتواند این پروژه‌ها را به اتمام برساند.

وی به اجرای برخی پروژه ها در شهرستان مینودشت اشاره کرد و گفت: احداث سد نرمآب و بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان از جمله این پروژه‌ها است که به احتمال زیاد تا پایان سال ۹۴ تأمین اعتبار شده و به بهره‌برداری می رسد.

وی گفت: ما و دولت تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم شرایط اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم را به حد ایده‌آل برسانیم .

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: دولت به عنوان خادم مردم از همه ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی و گردشگری کشور برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و معیشتی استفاده خواهد کرد.

وی خطاب به مردم مینودشت گفت: شما با رای دادن به دولت تدبیر و امید خواستار تغییرات در شیوه مدیریت کشور، نحوه برخورد با مردم و … شدید.

سلطانی فر سپس درباره مشکلات پیش روی دولت اظهار کرد: مشکل اصلی ما در زمان روی کارآمدن دولت جدید، تحریم‌هایی بود که به ملت شریف ایران اسلامی تحمیل شده بود، این تحریم‌ها به برخی از اقلام دارویی و مواد غذایی رسیده بود و به شدت بر روی اقشار مختلف جامعه فشار وارد می کرد.

وی یادآور شد: رئیس‌جمهور و دولت با حمایت و هدایت مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردمی توانست با تحریم‌کنندگان پای میز مذاکره بنشیند و از منابع ملت مظلوم و شریف ایران اسلامی دفاع کند.

سلطانی فر افزود: دولت توانست از حقوق هسته ای ایران به گونه‌ای دفاع کند و در مذاکرات به گونه‌ای عمل کند که حقوق ما به رسمیت شناخته و پایه‌های تحریم شکسته شود و فشاری که بر دوش ملت بود کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: دولت توانست راهکارهای زیادی درخصوص اقتصاد مقاومتی پیداکند که بتواند در جهت رونق اقتصادی و معیشتی مردم استفاده کند.

سلطانی فر همچنین گفت: برخلاف جوسازی برخی منتقدین مذاکرات۱+۵ به مراحل خوبی رسیده و زوایایی که باقی مانده به زودی مشخص خواهد شد.

وی توجه به معیشت، اجرای سلامت، تزلزل پایه های تحریم و مهار تورم را از دستاوردهای دولت یازدهم دانست و خاطر نشان کرد: دولت با رویکرد خوبی که با دنیا داشته توانسته بسیاری از گره‌ها را باز کند. امروز در بحث سلامت بهداشت و درمان گام‌های بسیار خوبی برداشته‌ایم که باعث شده مردم در بحث درمان و سلامت در رفاه بیشتری قرار بگیرند.

گفتنی است که مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در جریان دهمین سفر استانی هیات دولت به استان گلستان به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای شهرستان مینودشت و گالیکش حضور یافت.

1197 افزایش ورود گردشگران خارجی رونق اقتصادی را به دنبال دارد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد