رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ بهمن ۱۳۹۷

فرهنگسرای کار و تعاون تهران

اشتراک گذاری

“فرهنگسرای کارو تعاون” تهران در بهمن ماه سال ۱۳۸۰ با عنوان فرهنگسرای کار تأسیس شد. در تیرماه ۱۳۹۶ بنا به پیشنهاد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و موافقت ریاست محترم سازمان جناب آقای دکترصلاحی به عنوان فرهنگسرای کار و تعاون تهران تغییر نام یافت. ساختمان این مرکز ۴ طبقه و با مساحت کلی ۱۶۰۰ متر مربع است.
این مرکز دارای ۷ فضای آموزشی است که بیش از ۹۵ دوره آموزشی در آن برگزار می شود. همچنین فرهنگسرای کار و تعاون تهران با اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، مشاوره حقوقی، خانواده و مشاوره کسب و کار آماده خدمت به شهروندان است. دارالقران ریحانه النبی(س)، کتابخانه علامه طباطبایی(ره)، خانه مشاوره افق و باشگاه فرهنگی ورزشی جوانمردان از مراکز فرهنگسرای کار و تعاون است که در ذیل به آن ها اشاره شده است.
دارالقرآن ریحانه ‏النبی(س)
کانون قرآن ریحانه‏ النبی(س) دوره‏ های آموزش علوم قرآنی شامل، مفاهیم، تجوید، ترتیل، روخوانی، روانخوانی، ترجمه، تفسیر و حفظ قرآن ‏کریم را به صورت رایگان برای علاقه‏ مندان به فراگیری علوم قرآنی برگزار می‏ نماید. این دوره ‏ها ویژه سطوح مختلف سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است، همچنین مباحث دینی و اسلامی توسط استادان علوم قرآنی به افراد علاقه‏ مند آموزش داده می ‏شود.
کتابخانه علامه طباطبایی(ره)
کتابخانه علامه طباطبایی (ره) با ۱۵۰۰ عضو خدمت‏ رسانی در حوزه کتاب و کتابخوانی را همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت ۸ تا۲۰، سرلوحه فعالیت‏‏ های فرهنگی خود قرار داده است. همچنین سالن مطالعه روزهای زوج مختص بانوان و روزهای فرد به آقایان اختصاص دارد.
باشگاه فرهنگی ورزشی جوانمردان
باشگاه ورزشی جوانمردان برای توسعه سلامت، نشاط و پهلوانی فعالیت می ‏کند. این باشگاه به مساحت ۱۵۰متر مربع در طبقه زیرین فرهنگسرای کار و تعاون با دارا بودن دستگاه ‏های متعدد به طور تخصصی به ورزش بدنسازی و آمادگی جسمانی می ‏پردازد. همچنین این باشگاه با آموزش رشته‏ هایی از جمله کاراته، ژیمناستیک، تکواندو، کونگ فوتوا،کیک بوکسینگ، دفاع شخصی و … پذیرای علاقه ‏مندان در مقاطع مختلف سنی (خانم و آقا) است.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان یادگار امام جنوبی – میدان هاشمی – پلاک ۷۶
تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰

 

 

فرهنگسرای کار و تعاون تهران
فرهنگسرای کار و تعاون تهران  فرهنگسرای کار و تعاون تهران
فرهنگسرای کار و تعاون تهران  فرهنگسرای کار و تعاون تهران
فرهنگسرای کار و تعاون تهران  فرهنگسرای کار و تعاون تهران

 

منابع: لیزنا , کی کجاست

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *