رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ دی ۱۳۹۷

شما در تور اروپا عاشق اسپانیا، ایتالیا و فرانسه می شوید…

اشتراک گذاری

اسپانیا یک کشور شگفت انگیز و عجیب و غریب با جنگ گوجه فرنگی، ماتادورها و مردمانی که گاوها آنها را در خیابان دنبال می کنند، مردمانی که در وسط روز کار خود را رها می کنند تا استراحت کنند. اگرچه ما مطمئن هستیم که شما به دلایل دیگری برای عاشق این معجزه مدیترانه نیاز ندارید، اما ما هفت دلیل داریم که توضیح می دهد چرا خرید بلیط هواپیما این کشور همیشه پر است:

غــــذا
غذاهای اسپانیایی به سادگی شگفت انگیز است، آن هم فقط برای محصولات تازه و طعم های فوق العاده آن شناخته شده است. هرچند خیلی از اسپانیایی ها وسواس بیش از اندازه به غذای خود دارند، از طرف دیگر هم، یک جشنواره به نام La Tomatina دارند که طی آن تمام مردم در خیابان ها بی رحمانه با گوجه فرنگی به یکدیگر حمله می کنند.
خوزه آندرس: اسپانیا ترکیبی شگفت انگیز از مردم، زبان، فرهنگ و غذا است، اما اگر یک مورد در بین تمام اسپانیایی ها یکسان باشد، عشق آنها به غذا و نوشیدنی است.

فوتبال
در بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ تیم ملی فوتبال اسپانیا دو مقام قهرمانی در اروپا به صورت پست سر هم بدست آورد و با پیروزی در جام جهانی به پایان رسید. استادیوم نیوکمپ در بارسلونا و و استادیوم سانتیاگو برنابئو در رئال مادرید از مشهورترین استادیوم های جهان هستند که سالانه توریست های زیادی برای بازدید از استادیوم و دیدن مسابقات داخل آن با تور اسپانیا مسافرت می کنند.
انریکه ایگلسیاس: اگر اسپانیایی هستی، حتما باید فوتبال بازی کنی.

 شما در تور اروپا عاشق اسپانیا، ایتالیا و فرانسه می شوید...
مردم
یک کلمه کافیه تا همه بدونیم چرا اینقدر عاشق اسپانیا هستیم: مردم اسپانیا، پرشور، دوستانه و سرگرم کننده هستند.
جورج اورل: من آرزو می کنم که یک خارجی تو اسپانیا باشم تا یک کشور دیگه. چقدر اینجوری دوست پیدا کردن تو اسپانیا راحته!

زندگی شبانه یا Night life
هر روز در اسپانیا توانایی تبدیل شدن به یک مهمانی و جشن را دارد – به جز تعطیلات آخر هفته که همیشه مهمانی و جشن برپاست! مردم اسپانیایی به اندازه گاوهایشان که می جنگند، انرژی برای بیرون ماندن و جشن برپا کردن تا دیر وقت را دارند.
ارنست همینگ وی: هیچ زندگی شبانه ای در اسپانیا وجود ندارد. آنها تا دیروقت بیدار هستند و دیر هم از خواب بیدار می شوند. این یک زندگی شبانه نیست بلکه این به تاخیر انداختن شروع روز هست.

مادرید – یکی از تاپ ترین شهرهای پایتخت در اروپا
هیچ شهری بر روی زمین زنده تر از مادرید نیست، یک مکان مبهم و گیج کننده است که انرژی محض و مطلقی در آن جریان دارد و پیام ساده ای دارد: این شهر واقعا می داند که چگونه زندگی می کند.
مادرید، پایتخت اسپانیا از سال ۱۵۶۲ در مرکز کشور اسپانیا واقع شده است و با توجه به موقعیت مرکزی آن و ارتفاع زیاد، آب و هوای مادرید با تابستان های گرم و زمستان سرد تعریف شده است.این شهر، شهری پر از جنب و جوش با بارها، کافه ها، دیسکو ها و کلاب های شبانه است که تا اواخر شب باز هستند. تعجب نکنید اگر چهار صبح در یک ترافیک گیر افتاده باشید …
H o`Shea، اسپانیا، ۱۸۶۵: خدا شش روز کار می کندو روز هفتم استراحت می کند؛ اما مادریدی ها شش روز را استراحت می کنند و روز هفتم هم به تماشای گاو بازی می روند!

بارسلونا
شهر ساحلی جذاب با فرهنگ بی حد و مرز، معماری افسانه ای، شهری با بهترین غذاها و نوشیدنی ها – در سطح جهانی. بارسلونا، شهری که هرگز نمی خوابد و شهری که آنقدر در داخل خود جذاب است که باعث می شود ساحل زیبای La Costa Brava فراموش کنید.
آنتونی بوردین: شما خیلی سخت می تونید جایی بهتر از بارسلونا برای خوردن یک غذای لذیذ پیدا کنید، اینجا واقعا مرکز غذاهای خوشمزه است.

مایورکا
مایورکا، یکی از بهترین مقاصد تابستانی در اسپانیا، همه اینها را دارد: سواحل، تاریخ، هنر، کوه، باشگاه های شبانه و شهر قدیمی خوش منظره و زیبا. بیش از هفت میلیون گردشگر هر ساله به هتل های این منطقه می آیند، منطقه پالما د مایورکا محبوب ترین آنها است.
رافائل نادال: من در مایورکا زندگی می کنم و مطمئنم که جایی بهتر از مایورکا وجود ندارد.
——————————————–
تور ایتالیا و حقایق رومیان باستان

شکوه رومیان باستان را کشف کنید…
آماده اید یک سفر به زمان گذشته داشته باشید؟ اینجا در آژانس مسافرتی سام سیر، ما تصمیم داریم که با حقایقی جالب درباره این تمدن شگفت انگیز، اصل حقیقت را به شما بگوییم. پس با ما همراه باشید…
رم در سال ۷۵۳ قبل از میلاد، توسط اولین پادشاه، با نام Romulus کشف و تاسیس شد. این شهر طی چند صد سال آینده به یک شهر ثروتمند و قدرتمند تبدیل شد.
در سال ۱۱۷ میلادی، امپراطوری روم شامل کل ایتالیا، تمام سرزمین های مدیترانه و بسیاری از مناطق اروپا؛ از جمله انگلستان، ولز و مناطق اسکاتلند بود.
افسانه رومی می گوید که Romulus برادر دوقلویی به نام Remus داشت. زمانی که این دو نوزاد بودند در منطقه کنونی رم رها شدند و یک گرگ ماده این دو را پیدا کرد و از آنها تا زمان بزرگ شدنشان مراقبت کرد، Romulus با Remus جنگید و او را کشت و تبدیل به اولین حاکم رم شد!
رومی ها چنین امپراتوری عظیمی ایجاد کرده اند و به لطف ارتش قوی خود، زمین های جدیدی را به دست آورده اند. ارتش رومیان می توانست روزانه ۴۰ کیلومتر راهپیمایی کند!

 شما در تور اروپا عاشق اسپانیا، ایتالیا و فرانسه می شوید...
طول نبرد، یک سرباز رومی یا «لژیونر» ابتدا نیزه خود را به سمت دشمن پرتاب می کرد، و سپس با شمشیرش می جنگید. برای محافظت از خود، سپر چوبی را حمل می کرد و کلاه و زره پوش فلزی می پوشید.
رومی ها تمام وقت خود را صرف مبارزه نمی کردند – آنها معماران و مهندسین شگفت انگیزی بودند! جاده ها و دیوارها را می ساختند – چیزهایی که ما اکنون به آن احترام می گذاریم.
برای آوردن آب به شهرهای خودشان، رومیان باهوش کانال های آبی ساختند – مجموعه ای از کانال ها و پل ها – برای انتقال آب برای مصارف حمام عمومی و توالت!

برای دیدن این شهر فوق العاده، تور ایتالیا را کلیک کنید!

رومیان دوست داشتند، در حالی که با دست های خود روی یک نیمکت می خوابند، از غذای خود لذت ببرند. گهگاه هم از قاشق استفاده می کردند، اما هرگز از چاقو و چنگال استفاده نمی کردند. رومیان ثروتمند دوست داشتند، تا غذاهای عجیب و غریب مانند لک لک، طوطی کبابی و حتی فلامینگو بخورند!
رومیان به خدایان و الهه ها اعتقاد داشتند، که در حوزه های مختلف حاکم بودند. به عنوان مثال، نپتون خدای اقیانوس بود و به او دعا می کرد تا در دریا از آنها، محافظت کند. معابد برای احترام به خدایان ساخته شده اند و رومیان در هنگام رفتن به این معابد، با خود پیشکش می بردند.
یکی از معروف ترین سازه های رومیان باستان، کولوسئوم است – یک آمفی تئاتر بزرگ در مرکز رم. این جایی است که تمامی رومیان به تماشای رویدادهای ورزشی و بازی ها، از جمله جنگ بین گلادیاتورها نگاه می کردند!
Tunics – دو قطعه از پارچه پشمی که در دو طرف پهلوها و شانه ها به یکدیگر دوخته شده اند، و در قسمت سرها و بازوها باز بود- شایع ترین لباس در رم بود. بعضی از رومی ها نیز Togas – نوعی شال پشمی – به منظور نشان دادن اینکه چقدر ثروتمند هستند روی لباس Tunics، می پوشیدند.
————————————————
فرانسه؛ چشم اندازی نمادین

فرانسه چشم اندازی نمادین، غروب آفتابی عاشقانه، نقطه عطف تاریخ.
فرهنگی کاملا آشنا از خود ارائه می کند. کافه های کنار خیابان در پاریس، بازار محلی روستاها و حومه شهرها، غذاخوری های کوچک که با پرده های توری زیبا تزیین شده اند. همه اینها باعث می شود که مسافران این کشور اغوا شوند.

فرهنگ Savoir Faire یا صحبت / رفتار مناسب تحت هر شرایطی
فرانسه درباره هنر و معماری در کلاس جهانی است. فرانسه با نمادهای شناخته شده اش در جهان و ستاره های در حال ظهوری که هنوز کشف نشده است، شما را مفتون خود می کند. کاتالوگ فرهنگی این کشور بسیار گیج کننده است – در حجم و تنوع. و این جایی است که زیبایی فرانسه یا la belle قرار گرفته است. فرانسه، اولین و اصلی ترین مقصد گردشگری در جهان با ۸۹ میلیون بازدید کننده در سال که به سرزمین Gualها، سرزمینی پر از موزه ها، گالری ها، کارگاه هنری یا Ateliers و تجربه های فرهنگی سفر می کنند.

سلیقه در غذا
غذا برای فرانسوی ها، اهمیت زیادی دارد و برنامه روزانه آشپزی هیچکس رو اسیر نمی کنه: صبحانه با شیرینی های رولتی داغ از Boulangerie یا نانوایی ، خوردن ناهار در Bistros های (اغذی فروشی های کوچک) پاریس، و خرید از بازار، طبیعت دوم فرانسوی ها است – و رد کردن این بازار خیلی گستاخانه و غیر متمدنانه هست. اما علم غذای فرانسوی به مراتب عمیق تر از غذا خوردن است. طبیعت تجربی آن به این معنی است که همیشه غذای خوش طعمی برای دیدن، یادگرفتن و تست کردن هست. فرصت های آشپزی در فرانسه بی پایان است.

 شما در تور اروپا عاشق اسپانیا، ایتالیا و فرانسه می شوید...
Art de Vivre یا هنر زندگی
ریتم زندگی روزمره –توسط فصل های متفاوت در عمق فرانسه (فرانسه روستایی) یا la France profonde دیکته شده است – یک صمیمیتی در زیر پوست شما تزریق می کند. مقاومت نکنید و یک زندگی فرانسوی را تجربه کنید. لاکچری ترین سادگی ها رو در آغوش بگیرید، روزمره به لحظات فراموش نشدنی تبدیل می شود، در یک کافی شاپ در پاریس قهوه شیرینی های رولتی داغ بخورید جایی که دو فیلسوف معروف سارتر و سیمون دو بووار یکدیگر را ملاقات کردند، قدم زدن در ساحل شهر بریتانی که با زبان، موزیک و اساطیر سلتیکی قاطی شده است.
آیا دوست ندارید خودتون رو واقعا در خیابان های پاریس، سواحل نیس، جنگل ها، موزه ها و… فرانسه ببینید؟ پس آماده شوید و سفر خود را برای تور فرانسه با آژانس هواپیمایی سام سیر، برنامه ریزی کنید.

Action extérieure یا بیرون رفتن از منزل
Terroir یا سرزمین فرانسه شما را به یک سفر متنوع از صخره های شمالی فرانسه و تپه های شنی را تا دریای آبی پر سر و صدا Riviera فرانسه و جنگل های بلوط سبز Corsica می برد. گردش کردن در فرانسه چیزی است که مناظر منحصر بفرد فرانسه به آن نیاز دارد – و چیزی برای همه وجود دارد. چه شما در حال پیاده روی با پاهای برهنه در طول ساحل به سمت مونت سنت میشل، یا با تراموای برقی به سمت چشم انداز یخبندان بالای Chamonix و یا چرخ و فلک زدن روی شن های ساحل های اروپا، فرانسه ناامید کننده نیست. گردش در فرانسه واقعا هیجان انگیز است، با فرصت های بی پایان و ماجراجویی هایی که می خواهید فقط آنها را ادامه دهید، Allez – بفرمایید!

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *