جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

محبوب ترین تورهای اروپا

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ آذر ۱۳۹۷

امروزه تور اروپا در بین گردشگران ایرانی محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. بازدید از کشورهای معروف اروپایی همراه با جاذبه های گردشگری بی نظیر، غذاهای متنوع، فرهنگ های گوناگون و آشنایی با ملیت ها در کنار خاطرات به یاد ماندنی از گذراندن یک تعطیلات آرامش بخش از جمله مواردی است که در تورهای اروپا میتوان به آن دست یافت. آژانس آیشم با ارائه تورهای مختلف اروپایی نظیر تور یونان، تور اسپانیا، تور ایتالیا امکان بازدید شما عزیزان را از این سه کشور محبوب فراهم آورده است.

تور ایتالیا محبوب ترین تورهای اروپا

تور یونان
یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا با هزاران جزیره می باشد کشور یونان تحت تاثیر زمان باستان است و به عنوان مهد تمدن غرب شناخته میشود. کشور یونان برای سواحل، شهر آتن و جزیره سنتورینی مشهور است. آتن پایتخت کشور یونان است که در قلب یونان باستان قرار گرفته و پایتخت امپراطوری های قدرتمند بوده است. شهر آتن هنوز تحت تاثیر نشانه های قرن پنجم پیش از میلاد قرار دارد بناهای مشهور آن آکروپلیس، بنای پارتنون و موزه ی باستان شناسی است. جزیره سنتورینی جزیره ای یونانی در دریای اژه است و به وسیله فوران آتشفشان در قرن شانزدهم پیش از میلاد شکل گرفت و این چشم انداز ناهموار را شکل داده است. آژانس آیشم با ارائه پکیج های متنوع مسافرتی امکان بازدید شما مسافران عزیز را از جزیره های بی نظیر یونان فراهم آورده است، برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تور یونان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۲۲۲۷۷۷۹۰

تور اسپانیا
اسپانیا کشوری متنوع است که در قسمت های غربی دریای مدیترانه قرار گرفته است و با کشور پرتغال مرز مشترک دارد. کشور اسپانیا زمانی مرکز امپراطوری جهانی بوده است. کشور اسپانیا در قرن بیستم از جنگ مدنی خارج شد. پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است که با توجه به آثار باستانی که شاهکار استادان اروپایی است شهر ت جهانی دارد اگر چه توریستی ترین شهر اسپانیا بارسلونا است که همواره تعداد توریست هایی که از شهر بارسلونا دیدن میکنند از جمعیت این کشور بیشتر است.

تور ایتالیا
کشور ایتالیا واقع در غرب دریای مدیترانه مرزهای مشترکی با فرانسه، سوئیس، اتریس و اسلواکی می باشد. دارای اقلیم مدیترانه ای و با بیش از ۶۱ میلیون نفر جمعیت چهارمین کشور پر جمعیت در اتحادیه اروپا می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی مرکزی خود در اروپا و در دریای مدیترانه کشور ایتالیا دارای آثار تاریخی بسیار زیاد و زیبایی می باشد که همواره گردشگران زیادی را از اقصی نقاط دنیا به خود جذب کرده است. شهر رم پایتخت تاریخی کشور ایتالیا می باشد که در تور ایتالیا یکی از شهرهایی است که باید از آن دیدن کنید و از آثار تاریخی آن همچون برج پیزا و بنای کولوسئوم دیدن کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد