رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ آبان ۱۴۰۱

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

لینک این مطلب کپی شد!

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی را در این مطلب می خواهیم به شما معرفی کنیم . از آنجاییکه بندر انزلی یکی از مناطق آزاد کشور به شمار می رود اگر قصد سفر به بندرانزلی یا شهرها و روستاهای اطراف آنرا دارید پیشنهاد می کنیم زمانی را برای رفتن به بازارها و مراکز خرید بندرانزلی به خود اختصاص دهید .این منطقه با ورود کالاها و اجناس مختلف تنوع زیادی در مراکز خرید و بازارهای قدیمی دارد که به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهید.

مرکز خرید خاطره

این مرکز خرید که از جاهای دیدنی انزلی است، مرکز خرید پوشاک و کفش است که برندهای مختلف را می‌توانید در آن پیدا کنید.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان مطهری
ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

بازار کاسپین

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای انزلی که در نزدیکی ساحل قرار دارد. در این بازار می‌توانید انواع کالاها مثل پوشاک، خوراک، لوازم تزیینی منزل، لوازم آرایشی و… را با قیمت مناسب تهیه کنید چرا که هزینه گمرکی این کالاها بسیار کم است و در نتیجه قیمت تمام شده آن هم پایین‌تر است. این مرکز خرید دارای امکانات مختلفی مثل کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی، پارک و پارکینگ است.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان مطهری، بعد از بازار پردیس
ساعت بازدید: ۱۱ صبح الی ۱۱ شب

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

مجتمع تجاری ستاره شمال

یکی از بزرگ‌ترین مراکز اداری و تجاری در انزلی، مجتمع ستاره شمال است که اولین مجتمع هم در این بندر به شمار می‌رود. این مجتمع در ۶ طبقه احداث شده که در طبقه همکف و اول آن بیش از ۴۸۰ واحد تجاری دارد. طبقه دوم نیز شامل سوئیت‌های اداری و سالن اجتماعات، طبقه سوم و چهارم سوئیت‌های اداری و اقامتی و طبقه آخر نیز رستوران است.در این مجتمع مدرن می‌توانید انواع کالاها را با تنوع بالا و برندهای مختلف تهیه کنید و چند ساعت را در این مجموعه به گشت و گذار اختصاص بدهید.
آدرس: بندرانزلی منطقه آزاد انزلی، مجتمع تجاری ستاره شمال
ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۱۱ شب

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

بازار ماهی فروشان بندر انزلی

شمال به ماهی‌هایش معروف است و خیلی‌ها آن را به عنوان سوغاتی هم انتخاب می‌کنند. آن هم بندر انزلی که بزرگ‌ترین بازار ماهی کشور و البته قدیمی‌ترین آن را در دل خود جا داده است.این بازار که زیر پل انزلی است دارای غرفه‌های عمده‌فروشی و خرده‌فروشی صید روز است که انواع ماهی‌ها را می‌توانید در آنجا تهیه کنید. پس اگر به انزلی سفر می‌کنید بازار ماهی‌های آن را به عنوان یکی از جاهای دیدنی انزلی از دست ندهید.حتما شنیده‌اید که بازارگردی در شمال با یک محلی لذت دیگری دارد. سارا یک محلی آشنا به بازار است که یک گشت ۵ ساعته در بندر انزلی دارد، یک گشت بازارگردی و خرید ماهی و بعد پخت آن به شیوه سنتی انزلی‌چی‌ها.
آدرس: گیلان، بندر انزلی، جنب پل انزلی
ساعت بازدید: صبح تا ظهر

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

بازار گیلار

یکی از بازارهای قدیمی و سرپوشیده که از جاهای دیدنی انزلی است و در آن با تعداد زیادی از اجناس روسی و ترک مواجه خواهید شد. این بازار دارای سه بخش مختلف است که در آن انواع کالاها مثل لوازم آرایشی و بهداشتی، سیسمونی نوزاد، پوشاک مردانه و زنانه، اسباب‌بازی و لوازم‌خانگی عرضه می‌شد. بازار گیلار از محبوب‌ترین بازارهای بندر انزلی است که قیمت کالاها در آن بسیار مناسب است.
آدرس: گیلان – بندرانزلی- دهکده ساحلی
ساعت بازدید:۰۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ – ۱۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

مجتمع تجاری ونوس

یکی دیگر از مراکز خرید انزلی که در منطقه آزاد قرار گرفته، مجتمع تجاری ونوس است. پاساژی که یکی از جاهای دیدنی زیبا کنار به شمار می‌رود. در این مجتمع می‌توانید انواع برندهای ایرانی و خارجی را پیدا کنید و کالاهای مختلفی مثل پوشاک، کفش و کیف، لوازم ورزشی، لوازم‌آرایش، ساعت و… را خریداری کنید.این مجموعه همچنین دارای رستوران، کافی‌شاپ، فودکورت، پارکینگ و… است. این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی دریا یکی از پرطرفدارترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید است.
آدرس: گیلان – بندرانزلی گیلان – بندرانزلی سه راه حسن رود، کیلومتر ۵ جاده زیبا کنار ، منطقه آزاد انزلی
ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۱۱ شب

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

بازار ساحلی

یکی از جاهای دیدنی انزلی که از جمله خاص‌ترین آن‌ها هم به شمار می‌رود. بازار ساحلی است که به بازار آسیای میانه هم معروف است. این بازار که در کنار ساحل قرار گرفته از شلوغ‌ترین بازارهای این شهر است و به ‌‌صورت دکه و غرفه‌های مجزا انواع پوشاک، لوازم‌آرایش و همچنین صنایع‌دستی را عرضه می‌کند. یکی از مزایای این بازار وجود پارکینگ اختصاصی در آن است.
آدرس: گیلان – بندرانزلی جاده انزلی رضوانشهر، قبل از هتل سفید کنار
ساعت بازدید: ۹ صبح الی ۸ شب

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

بازار سنتی کپورچال

بازار کپورچال یک بازار محلی و هفتگی است که اهالی روستا‌ها و بخش‌های مختلف در آن محصولات تازه و بیشتر ماهی عرضه می‌کنند. البته در اینجا می‌توانید سبزی، تخم‌مرغ و میوه تازه را هم خریداری کنید. در این بازار سنتی ماهیان صید روز هستند و یکی از جذاب‌ترین جاها برای دیدن مردم محلی و خریدن محصولات و خوراکی‌های تازه است.

آدرس: ۲۱ کیلومتری غرب بندر انزلی، کنار راه آسفالته انزلی–آستارا
ساعت بازدید: ۸ صبح الی ۶ بعد از ظهر

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

شنبه بازار

یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی انزلی مثل هر شهر دیگری بازار هفتگی آن است که در این بندر روزهای شنبه مردم انواع محصولات خوراکی، صنایع‌دستی و سایر کالا‌ها را عرضه می‌کنند.در شنبه بازار انزلی می‌توانید ماهی، سبزی تازه، زیتون و ترشی، حصیربافی، تخم‌مرغ و میوه تازه و سایر محصولاتی که برای مردم بومی است را خریداری کنید. این شنبه بازار قدمتی بیش از ۷۰ سال دارد و از قدیمی‌ترین بازارهای محلی هفتگی است.
آدرس: ایران، گیلان، بندرانزلی، بلوار میرزا کوچک خان
ساعت بازدید: ۹ صبح الی ۹:۳۰ شب

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

بازار پردیس

بازار پردیس انزلی از قدیمی‌ترین بازارهای این شهر است که در آن اجناس روسی و ترکی فراوان است. در این بازار شلوغ می‌توانید اجناس مختلف را با قیمت مختلف پیدا کنید که گشتن در آن لذت خاص خودش را دارد. چرا که خود را در دنیایی از کالاهای جورواجور پیدا خواهید کرد.
آدرس:گیلان – بندرانزلی خیابان مطهری، ابتدای خیابان ورزش
ساعت بازدید: ۸ صبح الی ۱۱ شب

بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

بازار سپه انزلی

یکی از بازارهای قدیمی که در راستای پیاده‌روی خیابان سپه است، بازاری به همین نام است که محصولات مختلفی از پارچه و لباس تا خوراکی‌ها را می‌توانید در آن پیدا کنید.
آدرس: گیلان، انزلی محله سپه
ساعت بازدید: محدودیت زمانی ندارد
بازارها و مراکز خرید بندرانزلی

بازار آسیای میانه

بازار آسیا میانه همان بازار ساحلی است که بالاتر در مورد آن توضیح دادیم.
آدرس: گیلان – بندرانزلی جاده انزلی رضوانشهر، قبل از هتل سفید کنار
ساعت بازدید: ۹ صبح الی ۸ شب

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *