جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

انتخاب مسیرهای گردشگری در دمای صفر درجه پایتخت

تاریخ بروزرسانی :
۴ دی ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۳ – مدیرتوسعه امورگردشگری سازمان رفاه،خدمات‌ و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از رونق گردشگری پایتخت در منهای صفر درجه خبرداد و گفت: انتخاب ۵ مسیر تاریخی و فرهنگی،۳مسیر طهران قدیم،۵مسیر زیارتی و البته ۵مسیر تفریحی ویژه کودکان از جمله برنامه‌هایی است که برای داشتن زمستانی متفاوت برای پایتخت‌نشینان ومسافران زمستانی تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی احمدلو با اعلام این خبر گفت: همگام با توسعه گردشگری پایتخت،برنامه‌های ویژه‌ای برای زمستان امسال و بعد از پایان ماه صفر در نظر گرفته شده است.

مدیرتوسعه امورگردشگری سازمان رفاه همچنین در تشریح مسیرهای تعیین شده اظهارکرد: میادین مشق( میدان امام (ره) موزه ملک،سر درباغ ملی،محوطه وزارت امور خارجه و ساختمان قزاقخانه) ؛ بهارستان ( کاخ بهارستان،کوچه نظامیه،عمارت مسعودیه،موزه کمال الملک)؛ خیابان ۳۰تیر به عنوان خیابان ادیان ( کلیسای حضرت مریم(س)،آتشگاه آدریان و موزه آبگینه)؛میدان ارگ( میدان امام(ره)،باب همایون،خیابان داور،کاخ دادگستری،مسجد ارگ،ساختمان رادیو و کاخ گلستان) ؛میدان توپخانه(سر درباغ ملی،موزه مقدم و موزه قرآن) مسیرهای تاریخی و فرهنگی، تعیین شده برای توسعه گردشگری زمستانی تهران است.

احمدلو اضافه کرد: به مسیرهای فوق باید مسیر سر پل تجریش(موزه سینما،امامزاده صالح(ع) و کاخ موزه سعد آباد)؛مسیر صاحبقرانیه(کاخ موزه نیاوران،موزه حیات وحش دارآباد)و ری باستان( تپه میل،بی بی شهربانو،چشمه علی و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)) را جزء مسیرهای طهران قدیم برشمرد.

وی با بیان اینکه به غیر از موارد مطرح شده باید ۵مسیر زیارتی که شامل امامزاده‌های یحیی(ع)،صالح (ع)،نوربخش(ع) عینعلی و زینعلی(ع)،زید و سید ولی،داوود(ع) و…. را نیز اضافه کرد،یادآورشد :درکنار همه تورهای تعریف شده برای شهروندان تهرانی، ۵مسیر ویژه گردشگری زمستانه کودکان را نیز تعریف کرده‌ایم تا کودکان نیز از زمستانی شاد بهره‌مند شوند.

احمدلو درباره چگونگی استفاده شهروندان از تورهای تعریف شده نیز اظهارکرد: ۱۰ آژانس مسافرتی با کمک سراهای محلات ،مسئولیت تورهای زمستانه تهران را برعهده دارند و سازمان رفاه نیز بر فرآیند ثبت نام و اجرا،نظارت جدی خواهد داشت.

IMG14214051 انتخاب مسیرهای گردشگری در دمای صفر درجه پایتخت

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *