جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

افزایش ۳۰ درصدی تورهای ورودی در آستانه کریسمس

تاریخ بروزرسانی :
۴ دی ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۴ –
خبرگزاری میراث فرهنگی – گردشگری – با نزدیک شدن به ژانویه و تعطیلات کریسمس اخبار تورهایی که به این واسطه شکل گرفته‌اند نیز داغ‌تر می‌شود اما اینبار اخبار گردشگران ورودی و جشنی که به واسطه ورود هزاران گردشگر در ژانویه اتفاق خواهد افتاد داغ شده‌است.

«ابراهیم پورفرج» رییس هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران با اعلام خبر برگزاری تور کریسمس برای گردشگران ورودی به خبرنگار گردشگری CHN گفت: «امسال بعد از گذشت چندین سال، اولین سالی خواهد بود که شب ژانویه با حضور تعداد بسیار زیادی از تورهای ورودی روبه رو هستیم. چنانکه ظرفیت اتاق هتل‌های شیراز و اصفهان تکمیل است.»

به گفته او، امسال اولین سالی است که بیس از ۱۵۰۰ گردشگر در تورهای شب ژانویه برای حضور در ایران ثبت نام کرده‌اند. امسال تعداد زیادی از تورها را شاهد هستیم و می‌توان گفت بیش از ۳۰ درصد افزایش را در تورهای شب ژانویه و کریسمس شاهد هستیم این درحالی که در سال‌های گذشته شاهد چنین چیزی نبوده‌ایم.

رییس هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران با اشاره به آنکه ژانویه عید مسیحیان است و آنها نیز همچون ایرانی‌ها خواستار برگزاری مراسم خاص این روز هستند گفت: «تمام مراسم مخصوص این عید برای گردشگران برگزار خواهد شد این مراسم در هتل‌ها و مراکزی که گردشگران ورودی در آن حضور دارند اجرا خواهد شد و در اصفهان و شیراز نیز مراسم بزرگی برای کریسمس خواهیم داشت.»

به گفته پورفرج، ظرفیت هتل‌های اصفهان، شیراز و یزد تا خرداد سال آینده تکمیل است و بیشتر این اتاق‌ها توسط تورهای ورودی رزرو شده‌اند.

IMAGE634919726671182064 افزایش 30 درصدی تورهای ورودی در آستانه کریسمس

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *