رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ آذر ۱۴۰۱

ارزانترین هتل های مشهد در اطراف حرم

اشتراک گذاری

در ادامه به معرفی هتل های سه ستاره‌ای خواهیم پرداخت که فاصله کمی تا حرم دارند. این معرفی را به ترتیب با توجه به فاصله این هتل ها از حرم از نزدیک‌ترین تا دورترین انجام خواهیم داد.

هدف بسیاری از مسافران مشهد، زیارت حرم امام رضا (ع) است و به همین دلیل تقاضای گردشگران برای رزرو هتل‌ های نزدیک به حرم بسیار زیاد است. در میان هتل های مشهد تعداد بسیاری وجود دارند که در نزدیکی حرم ساخته شده‌اند و از این نظر انتخاب‌های بسیاری وجود دارد. اما نکته دیگری که در انتخاب این هتل ها توسط مسافران بسیار مهم است، قیمت رزرو اتاق در آن‌ها است. از آنجایی که تعداد بسیار زیادی از مسافران، هتل را به این منظور رزرو می‌کنند که بتوانند تنها چند ساعت را در فضایی با امکانات مناسب و آسایش کافی به استراحت بپردازند، نیازی به رزرو هتل های مجلل با قیمت های بالا را ندارند.

رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم

در این متن با در نظر گرفتن فاصله تا حرم مطهر امام رضا، به سراغ معرفی هتل هایی می‌رویم که قیمت به نسبت پایینی دارند و امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. هتل های سه ستاره معمولا هتل هایی هستند که این شرایط (قیمت پایین و امکانات مناسب) را در کنار هم برای مسافران مهیا خواهند کرد.

هتل مشهد

بهترین هتل های سه ستاره مشهد

در ادامه به معرفی هتل های سه ستاره‌ای خواهیم پرداخت که فاصله کمی تا حرم دارند. این معرفی را به ترتیب با توجه به فاصله این هتل ها از حرم از نزدیک‌ترین تا دورترین انجام خواهیم داد.

هتل آپارتمان نوین مشهد

این هتل آپارتمان که در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است، ساختمانی ۶ طبقه دارد و فاصله آن تا حرم مطهر به صورت پیاده در حدود ۴۰۰ متر است. این هتل با ۳۱ اتاق متنوع که توسط ۷۴ تخت تجهیز، چیدمان و طراحی شده‌اند، به مهمانان خود خدمات رسانی می‌کند.

از جمله امکاناتی که با اقامت در این هتل از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد، می‌توان به اینترنت وایرلس اشاره کرد که در تمامی فضاهای هتل به آن دسترسی دارید. می‌توانید از خدمات خانه داری و صندوق امانات استفاده کنید و همچنین در اتاق خودتان امکان پخت و پز دارید.

هتل مشهد

هتل مدائن مشهد

این هتل سه ستاره که فاصله آن با حرم مطهر حدود ۷۰۰ متر است، در سال ۱۳۶۶ ساخته شده و برای بالا نگاه داشتن کیفیت ارائه خدمات و به روز کردن تجهیزات در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.

تعداد ۹۷ اتاق در ۸ طبقه این هتل قرار دارد که با ۲۵۰ تخت تجهیز، چیدمان و طراحی شده‌اند. از امکاناتی که با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت می‌توان به رستوران هتل اشاره کرد که با ظرفیت ۴۰۰ نفر به مهمانان هتل سرویس‌دهی خواهد کرد. همچنین یک پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو در اختیار مهمانان قرار دارد.

هتل سهند مشهد

این هتل سه ستاره در فاصله ۸۰۰ متری حرم قرار دارد. ساختمان ۷ طبقه هتل که در سال ۱۳۹۱ ساخته شده، ۶۰ اتاق را در خود جای داده است. این اتاق ‌ها با تعداد ۱۵۰ تخت خواب تجهیز، چیدمان و طراحی شده‌اند. از امکاناتی که با اقامت در این هتل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، رستوران هتل است که ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ مهمان را دارد.

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد در فاصله ۸۵۰ متری حرم مطهر امام رضا قرار دارد. این هتل از قدیمی‌ ترین هتل هایی محسوب می‌شود که در شهر مشهد شروع به فعالیت کرده‌اند. هتل در سال ۱۳۵۲ افتتاح و شروع به فعالیت کرده و در آخرین مرتبه در سال ۱۴۰۰ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.

تعداد ۱۷۸ اتاق در ۶ طبقه این هتل در مجموع با ۴۵۰ تخت خواب تجهیز، چیدمان و طراحی شده‌اند. برخی از امکاناتی که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد شامل یک رستوران با ظرفیت ۲۵۰ مهمان، کافی شاپ با ظرفیت ۲۰ نفر و یک چایخانه در طبقه منفی یک هتل است.

هتل مشهد

هتل حیات شرق مشهد

این هتل برای کسانی که رفت و آمد زیادی به شهر مشهد دارند، بسیار شناخته شده است. فاصله هتل تا حرم مطهر در حدود یک کیلومتر است. این هتل سه ستاره لوکس که در سال ۱۳۹۴ ساخته شده، دارای ۳۳۲ اتاق در ۸ طبقه است که در مجموع توسط ۳۵۸ تخت با چیدمان‌های متنوع تجهیز و طراحی شده‌اند.

از امکانات اصلی این هتل می‌توان به رستورانی با ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ مهمان اشاره کرد. در کنار این رستوران، پارکینگی با گنجایش ۱۰۰۰ خودرو نیز در این هتل برای آسایش بیشتر مهمانان آماده خدمت رسانی است.

رزرو هتل های ۲ ستاره مشهد

اگر بخواهید باز هم از هزینه‌های اقامت کم کرده و همچنان خدمات خوبی دریافت کنید و به حرم هم نزدیک باشید، باید به سراغ یکی از بهترین هتل های دو ستاره مشهد بروید که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

هتل قدس مشهد

این هتل دو ستاره در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت و به منظور بالا نگاه داشتن کیفیت ارائه خدمات و تجهیزات، در آخرین مرتبه در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. این هتل ۶۵ اتاق در ۴ طبقه با چیدمان‌های متنوع در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

از امکاناتی که با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهند گرفت، رستورانی است که ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ مهمان را دارد و همچنین می‌توانید از کافی شاپی که در هتل قرار داشته و پارکینگی که گنجایش ۴۰ خودرو را دارد نیز استفاده کنید.

رزرو هتل های مشهد در فلای تودی با بهترین قیمت

مواردی که از آن‌ها نام بردیم تنها تعداد کمی از هتل های ارزان قیمت نزدیک به حرم بود و شما می‌توانید تعداد بیشتری از آن‌ها را با مراجعه به وب سایت فلای تودی مشاهده کرده و با مقایسه آن‌ها، نسبت به انتخاب و رزرو اتاق موردنظرتان اقدام کنید. علاوه بر رزرو هتل های مشهد می‌توانید بلیط هواپیما مشهد را نیز با مناسب‌ترین قیمت در هر زمانی به صورت آنلاین در این سایت رزرو کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *