رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ دی ۱۳۹۹

با کیف دوربین عکاسی مناسب همه جا خیالت راحته !

اشتراک گذاری

اگر به دنبال خرید یک دوربین عکاسی هستید و یا به تازگی دوربین خود را خریداری کرده اید، باید به فکر خرید یک یار و یاور یعنی یک کیف دوربین عکاسی نیز باشید.

کافی است سری به فروشگاه های لوازم و تجهیزات عکاسی بزنید تا با انبوهی از کیف های دوربین مواجه شوید که در انواع مختلف تولید شده اند. اما آنچه که مهم است، خرید کیفی است که بتواند از دوربین شما به خوبی محافظت کند.
خب پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز کیف دوربین خود را بر اساس نیازتان انتخاب کنید.

کیف دوربین

برای انتخاب و خرید کیف دوربین عکاسی باید به نیازهای خود توجه کنید. به طور کلی کیف های دوربین در سه مدل اصلی تولید می شوند:

۱.اگر یک عکاس در شرایط سخت، طبیعت، کوه و یا دائم در سفر هستید و پیاده روی می کنید. بهتر است به سراغ کیف های کوله ای بروید. این کیف ها به صورت دو بند و تک بند تولید می شوند. کیف های دوربین کوله ای دارای گنجایش بالایی هستند که می توانید تجهیزات دیگر خود مانند، لپ تاپ، تبلت، گوشی و … را در آن جای دهید. این کیف های کوله ای را می توانید به راحتی حمل کنید و البته سلامتی گردن خود را گارانتی کنید.
۲.اگر به دنبال یک کیف کوچک، با قابلیت حمل آسان هستید، بهتر است به سراغ کیف های پوزه ای بروید. به این کیف ها هالستر هم می گویند. کیف دوربین عکاسی هالستر برای افرادی که به تازگی کار عکاسی را شروع کرده اند مناسب است. همچنین عکاسان خیابانی بیشتر از این نوع کیف ها استفاده می کنند.
۳.اگر یک دوربین عکاسی سنگین و تعداد زیادی لنز دارید و نیاز دارید تمام این لنزها را به همراه خود به عکاسی ببرید، بهتر است به سراغ کیف های همه کاره بروید. به این کیف ها، کیف های دوبین دسته جمعی نیز می گویند. کیف های همه کاره برای عکاسان حرفه ای مناسب تر است. این کیف ها به شکل مکعب بوده و دارای محل های مختلفی برای قرار دادن دوربین عکاسی و لنز های گوناگون می باشد.

برای خرید یک کیف دوربین عکاسی به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

تا اینجا متوجه شدیم که خرید یک کیف دوربین عکاسی مناسب نیازمند شناسایی موقعیت هایی است که می خواهیم در آن عکاسی کنیم. اما ویژگی های دیگری نیز وجود دارند که بهتر است در هنگام خرید به آن توجه کرد:
برند سازنده: اگرچه بسیاری از برندهای ناشناخته نیز وجود دارند که کیف های بسیار با کیفیتی را تولید کرده اند اما بهتر است برای خرید یک کیف دوربین عکاسی مناسب به سراغ برندهای مطرح مانند canon و nikon بروید. با آنکه کیف های دوربین تولید شده توسط این برندها کمی گران تر هستند اما می توانید از کیفیت آن ها مطمئن باشید. در صورتی که می خواهید کیف دوربین خود را از برند دیگری انتخاب کنید، حتماً با فردی که تجربه کافی در این زمینه دارد، مشورت کنید. سایت فروشگاه دیدنگار به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.
ضربه گیر: یکی از کاربردهای کیف دوربین محافظت از دوربین شما در برابر ضربات احتمالی است که ممکن است به آن وارد شود. بنابراین در هنگام خرید باید به این ویژگی توجه کنید که دوربین شما از همه جهات تحت تاثیر ضربه قرار نگیرد.
جنس: به جنس کیف دوربین عکاسی نیز باید توجه کنید. کیف های دوربین با کیفیت معمولاً ضد آب هستند و یا کاور مخصوص دارند و به خوبی از دوربین شما در برابر رطوبت محافظت می کنند.

کیف دوربین

خرید اینترنتی از سایت های معتبر

سایت دیدنگار یکی از سایت های معتبر برای خرید لوازم جانبی عکاسی است. ویژگی مهم این سایت ارائه مشخصات کامل محصولات است. هنگامی که یک کیف دوربین عکاسی را انتخاب می کنید می توانید مشخصات آن نظیر رنگ، ابعاد، جنس و … را به طور کامل مشاهده کنید و با خیال راحت خرید کنید.
علاوه بر این سایت دیدنگار قبل از خرید به صورت آنلاین و یا حضوری اطلاعات کامل را در مورد محصول مورد نظرتان در اختیار شما قرار می دهد. این اطلاعات توسط کارشناسان با تجربه ای ارائه می شود که سال هاست در این زمینه فعالیت می کنند و بی شک اطمینان کامل برای انتخاب مناسب ترین محصول را به شما می دهند. سایت دیدنگار کیف های دوربین عکاسی اورجینال را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید از ویژگی خرید اقساطی این ما نیز استفاده کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *