رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ بهمن ۱۴۰۱

کافه فانوس زیرآب

لینک این مطلب کپی شد!

کافه فانوس زیرآب ، یکی از خاص ترین و جذاب ترینت کافه هایی که در شهرستان سوادکوه شهر زیرآب می باشد. نه بخاطر اینکه منوی غذایی و نوشیدنی متنوع و خاصی دارد. بلکه بخاطر محیط رستوران است که در دل طبیعت واقع شده است. اگر به دنبال کافه ای در منطقه دلنشین هستید تا از طبیعت سرسبز و دوست داشتنی سوادکوه نهایت لذت را برده و چند ساعتی در آرامش باشید. این کافه را به هیچ عنوان از دست ندهید. کافه فانوس کافه ای کوچک و به صورت کلبه چوبی است که در داخلش، دکوراسیون زیبا و تزئینات دوست داشتنی وجود دارد.

کافه فانوس از جمله معروف ترین کافه های سوادکوه است که در منطقه زیرآب قرار دارد. با اینکه در هر موقعی از سال به کافه فانوس مراجعه کنید بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است اما اکثر مشتریان کافه در روزها سرد و بارانی به کافه مراجعه می کنند تا لذت نوشیدن یک فنجای چای و قهوه در هوای سرد و بارانی آن هم در طبیعت زیبا و سرسبز دوچندان شود.در کنار رفتن به این رستوران زیبا می توانید از جاذبه های گردشگری سوادکوه ، شیرگاه ، زیرآب و پل سفید دیدن کنید و لذت ببرید.

کافه فانوس زیرآب

نحوه دسترسی به کافه فانوس زیرآب

گردشگرانی که در جاده فیروزکوه به سمت قائمشهر هستند. هنگامی که به شهر زیرآب رسیدید زمانی که به میدان زیراب نزدیک شدید. طی کردن مسیری ۶ کیلومتری را آغاز کنید. تا به دور بگردان رسیده و وارد جاده فیروزکوه به سمت جنوب شوید. بعد از ۷ کیلومتر، مسیری را در سمت راست مشاهده می کنید که تابلوی کافه فانوس در آنجا قرار داده شده است. در انتهای مسیر، به کافه خواهید رسید. لازم به ذکر است در روزهای سرد و بارانی ممکن است برخی از جاهای مسیر، گلی شده باشد لذا در صورتیکه با خودروی عادی میخواهید به کافه مراجعه کنید، احتیاط کنید.

کافه فانوس زیرآب

کافه فانوس زیرآب

کافه فانوس زیرآب

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *