رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ فروردین ۱۳۹۹

کافه‌ بازی فکرینو مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

تعداد قابل‌ توجهی کافه‌بازی و یا کافه‌ بردگیم در مشهد وجود دارد. اکثر آن‌ها در محدوده‌ی بلوار سجاد، بلوار هاشمیه و یا به طور کلی در سمت غرب شهر واقع شده‌اند. شاید نبود و یا کمبود کافه‌بازی در سایر نقاط شهر مشهد را بتوان یکی از دلایل افتتاح کافه‌ بازی فکرینو مشهد در سمت دیگر شهر دانست. در سال ۱۳۹۷ مسئولان فکرینو با هدف ایجاد یک محیط تفریحی مناسب برای اقشار مختلف و خانواده‌ها، کافه‌ بازی فکرینو به‌عنوان یکی از مکان‌ های دیدنی مشهد را در مرکز شهر تاسیس کردند.

درست در تقاطع خیابان سناباد و بلوار کلاهدوز، لوگوی زردرنگ فکرینو با تصویری از قهوه، تاس و کتاب، توجه بسیاری از افراد، به خصوص دوستداران بازی و سرگرمی را به خود جلب می‌کند تا برای دقایقی هم که شده چند پله را پایین رفته و سری به این سالن بزرگ، شلوغ و پرهیجان بزنند. درست روبروی پله‌ها، یعنی سمت راست ورودی کافه‌بازی، اتاق بازی کامپیوتری یا همان PS4 قرار گرفته است.

1fkrinomshd کافه‌ بازی فکرینو مشهد

اتاقی با طراحی جالب که شما را به یاد فیلم‌های ترسناک یا سینما‌های سه‌بعدی می‌اندازد. در حال حاضر، با توجه به امکانات کافه‌، تنها دو نفر می‌توانند همزمان از بازی کامپیوتری لذت برده و یا به رقابت بپردازند. اما به گفته‌ مسئولان فکرینو، به زودی این امکانات افزایش خواهد یافت و با تجهیز شدن این بخش از کافه، امکان بازی کردن برای چهار نفر فراهم خواهد شد.

سالن بازی‌های فکری و رومیزی، سالن وسیعی شامل شش میز بزرگ با ظرفیت حدودا۴۰ نفر است. این در حالی است که بازیکنان برخی میزها پر سر و صدا و برخی دیگر از آنان در سکوت بر روی بازی خود تمرکز کرده‌اند. طراحی جذاب سالن، هر فرد با هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند تا در سالن گشتی بزند و یا حداقل به تماشای بازی بقیه افراد مشغول شود.

طراحی داخلی، نمای دیوارها، نقاشی‌های اطراف، همگی به گونه‌ای‌ است که گویا هر بخش برای یک بازی خاص طراحی و در نظر گرفته شده است. در سمت چپ ورودی اصلی، یک دستگاه اعصاب‌سنج قرار گرفته است که مشتری‌ها را به چالش می‌کشد تا در صورت توانایی، تمام مسیر را بدون خطا طی کرده و از پیشنهاد هیجان‌انگیز تخفیف ۳۰ درصدی خرید بازی بهره‌مند شوند.

از چشمگیرترین بخش‌های سالن اصلی، قفسه‌های بزرگ سمت چپ مجموعه است که درست پشت صندوق قرار گرفته است. قفسه‌هایی که انواع و اقسام بازی‌های فکری و رومیزی را در خود جای داده‌اند. تصاویر جذاب روی جعبه‌های بازی و یا اسامی عجیب‌وغریب‌ بازی‌ها، توجه مخاطبین بازی‌های فکری را از هر گروه سنی جلب می‌کند.

قسمت انتهای سالن‌، مختص برگزاری ایونت‌ها یا همان رویدادها است. سالنی با ظرفیت ۳۵ نفر که به طور اختصاصی برای بازی مافیا، سیکرت هیتلر و ایونت‌هایی از این دست طراحی شده و نقاشی‌های جذاب روی دیوار با طرحی از فیلم «پدرخوانده» گویای همه داستان است.
خوشبختانه برای افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت، بازی‌های گوناگونی طراحی شده و فکرینو مجموعه‌ کاملی از آن‌ها را برای مشتری‌هایش فراهم آورده است. علاوه بر بحث تفریح و گذراندن ساعاتی به خنده و بازی، نمی‌توان جنبه‌ آموزشی بازی‌ها را نادیده گرفت.

نحوه دسترسی به کافه‌ بازی فکرینو مشهد

آدرس :مشهد، تقاطع بلوار سناباد و خیابان کلاهدوز، نبش سناباد ۴۸

-بازی-فکرینو-مشهد کافه‌ بازی فکرینو مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *