جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه کتاب مشهد ، کافه ای پرآرامش

تاریخ بروزرسانی :
۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

مشهد کافه های دنج زیادی دارد اما کافه کتاب مشهد ، کافه ای پرآرامش می باشد که در نوع خود بی نظیر است . این روزها کافه‌هایی با طراحی‌ها و نورپردازی‌های متنوع که هرکدام گروه خاصی از افراد عاشق قهوه، سکوت یا هیاهو را به ‌خودش جلب می‌کند، در جای‌ جای مشهد دیده می‌شود.بعضی از افراد علاقمندند در کنار کتاب خواندن یک فنجان قهوه گرم در کنار پنجره میل کنند و لذت ببرند در اینصورت اگر شما هم از این دسته هستید ما کافه کتاب مشهد را پیشنهاد می دهیم .

کافه کتاب مشهد1 کافه کتاب مشهد ، کافه ای پرآرامش

مطمئنا ورودی و فضای سبز مقابل کافه کتاب از توجه و دید کمتر کسی پنهان می‌ماند. کافی است اتفاقی گذرتان به یکی از کوچه‌های نزدیک کافه بیفتد. پس از کمی پیاده‌روی، چشم‌انداز چند میز و صندلی مقابل باغچه سرسبز و کوچکی توجه شما را جلب می‌کند.
فضای ورودی کافه یکی از چشم‌نواز‌ترین ویژگی‌های آن است. باغچه‌ای کوچک، تعدادی درخت و گلدان، سایه‌بان‌های سبزرنگ و پرچین‌های چوبی اطراف کافه، بسیاری از افراد عشق کافه را به‌یاد کافه‌های استانبول می‌اندازد و آن‌ها را مجاب می‌کند تا برای مدت کوتاهی هم که شده خود را به یک فنجان قهوه مهمان کنند.
میزهای چهارگوش و صندلی‌های تاشوی بیرون، گلدان‌های شمعدانی و داوودی کنار پرچین و دیوار شیشه‌ای کافه، به‌همراه کمی هوای خوب و خنک بهار یا پاییز، فضای بسیار خوبی برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی می‌سازد.
همان‌طور که از اسم کافه انتظار می‌رود، کافه کتاب جایی است برای لذت‌بردن از طعم قهوه با چاشنی خواندن کتاب.
دو تخته‌سیاه بزرگ در دو طرف کافه است، تخته‌هایی که با گچ‌های رنگی، از نقاشی و نوشته‌های لاتین پر شده‌اند و توجه هر دوست‌دار هنر نقاشی و خطاطی را به خودشان جلب می‌کنند. طرح و نقش تخته، حرفی از حال‌وهوای این روزها، پیشنهاد هفته یا نوشته‌های دل‌نشین دارد که هر هفته تغییر می‌کند و نقشی تازه می‌گیرد. نور خوب و روشنایی کافه در طول روز را باید مدیون دیوار‌های شیشه‌ای کافه بود. به‌علاوه امکان دیدن فضای سبز بیرون، درحالی‌که داخل مشغول نوشیدن چای و شنیدن موسیقی هستید، لذت این لحظات را دوچندان می‌کند.
نحوه پذیرایی در بشقاب‌های سرامیکی دست‌ساز و تزیین هر سفارش، اشتیاق مشتری را دوچندان می‌کند. اگر از خوردن صبحانه در کافه یا فضای باز لذت می‌برید، بهتر است بین ساعت ۸ تا ۱۱ صبح خودتان را به کافه کتاب برسانید و از میان انواع صبحانه‌های سرد، انگلیسی، املت یونانی، پنکیک و وافل‌فروت، یکی را سفارش دهید.
استفاده از میز کافه هیچ محدودیت زمانی ندارد و شما آزاد هستید تا هر وقت بخواهید در کافه گپ بزنید، کتاب بخوانید یا از سفارشتان لذت ببرید. تنها در روزهای شلوغ، برای خدمت‌رسانی بهتر به تمام مراجعین کافه، این زمان به دو ساعت محدود می‌شود.

آدرس: انتهای هفت تیر ۱۹، نبش حافظ ۲۳

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *