رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ مرداد ۱۳۹۹

کافه رستوران دوسولی مشهد

اشتراک گذاری

کافه رستوران دوسولی مشهد دارای فضایی جذاب و دنج برای گفتگوهای دو نفره ، برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانهمی باشد .این کافه در کنار ظاهر مدرن خود ، خوردنی ها و نوشیدنی های لذیذی دارد که می توان شما را سرشار از نشاط و آرامش کند .قرار گرفتن کافه رستوران دوسولی مقابل درب غربی دانشگاه فردوسی مشهد، باعث شده تا در طول روز در این کافه جوانان و دانشجویان زیادی حضور داشته ‌باشند.

کافه رستوران دوسولی مشهد

طراحی داخلی کافه رستوران دوسولی

تخته جادویی در ورودی این کافه رستوران واقع شده است که به تخته جادویی معروف است و زوی آن همیشه جملات ارزشمند و تاثیرگذاری از بزرگان و فرهیختگان با گچ نوشته‌ می شود . این رستوران دارای دو فضای روباز و یک فضای سر پوشیده می باشد و حق انتخاب را برای مشتریان فراهم کرده است .
اگر در فصلی به این کافه سر زدید که هوا معتدل و مناسب بود، حتما فضاهای روباز را امتحان کنید. این فضاهای روباز، یکی بیرون کافه با نیمکت‌های چوبی و دیگری در طبقه اول کافه قرار دارند.اگر تعداد شما و همراهانتان محدود است و فضای باز را بیشتر می‌پسندید، بهتر است فضای چوبی خارج از کافه را برای نشستن انتخاب کنید.
فضای بیرونی که در طبقه اول کافه قرار دارد، نسبت به محیط بیرون از فضای بزرگ‌تر بوده و ظرفیت بیشتری دارد. علاوه‌بر هوای پاک، این قسمت چشم‌انداز زیبایی به یک بوستان سرسبز دارد. در ضمن اگر بخواهید سیگار بکشید، در این قسمت مانعی وجود ندارد.دمای محیط در کافه دوسولی همیشه ایده‌ال است، زیرا در همه بخش‌های کافه رستوران دوسولی (بیرون و داخل) متناسب با فصل سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فعال هستند. در طراحی کافه رستوران دوسولی بیشتر از چوب و نور ملایم استفاده کرده‌اند تا آرامش بیشتری برای مشتریان فراهم شود.

کارمندان این کافه رستوران بسیار مهربان و مجرب هستند و در برخورد با مشتریان کمال احترام و ادب را دارند .بهداشت و تمیزی محیط از دیگر امتیازهای کافه رستوران دوسولی ست. در فضای بهداشتی این کافه شما با خیال راحت می‌توانید سفارش خود را در ظروف تمیز و زیبا میل کنید.

کافه رستوران دوسولی مشهد

در چند سال گذشته دوسولی برای مشتریانش امکان انواع بازی‌های بردگیم را فراهم می‌کرد، اما در حال حاضر هیچگونه بازی و سرگرمی در این کافه برگزار نمی‌شود.اگر می‌خواهید پرطرفدارترین پیتزاها را در دوسولی بچشید، پیتزا دوسولی، استیک و پولو را امتحان کنید. در پیتزا دوسولی ترکیب فرانکفورتر، بیکن و پنیر موزارلا طعم فوق‌العاده لذیذی را به وجودآورده‌اند.

با خوردن پیتزا استیک طعم بی‌نظیر فیله گوساله، پنیر موزارلا، قارچ، گوجه خشک، زیتون و پیاز را زیر زبانتان حس می‌کنید. پیتزا پولو برای آن دسته افرادی مناسب است که گوشت سفید را به قرمز ترجیح می‌دهند.برگرها در کافه رستوران دوسولی با گوشت تازه و ادویه‌های خوش طعم طبخ می‌شوند. سس خوشمزه و خاص این برگرها به نام بیگ‌مگ برگرها را خاص کرده است. این سس مخلوطی از ادویه‌ها و طعم دهنده‌های بسیاری مانند پودر پیاز، سیر، خردل، سرکه، خیارشور و… است.

چیکن آلفردو، بیف آلفردو و پیتوچیکن نام پاستاهایی‌ است که در کافه دوسولی سرو می‌شود.نام پیتوچیکن ممکن است برایتان آشنا نباشد، اما اگر ترکیبات آن را بدانید درک مزه آن چندان برایتان ناآشنا نخواهد‌بود. این ترکیبات شامل سس مخصوص پستو، قارچ، مرغ گریل، پنیر پارمسان و پنه ریگاته است.اگر می‌خواهید غذایی حجیم با ارزش غذایی بالا میل کنید، پیشنهاد من به شما چیکن استیک است. ترکیبات این غذا شنیسل گریل شده، سبزیجات، پوره سیب زمینی، سیب زمینی سرخ شده و سس سالساست.

محتویات سالاد سرآشپز به قدری متنوع و فراوان است که می‌توانید این سالاد را به عنوان جایگزین غذا نیز سفارش دهید. مرغ گریل، کاهو، گوجه چری، زیتون، نان تست، پنیر پارمسان و گردو از جمله ترکیبات این سالاد هستند. از نظر حجم غذا می‌توان گفت هر وعده غذا در کافه رستوران دوسولی همراه یک پیش غذای ساده، دو نفر را سیر می‌کند.

در قسمت منو کافی‌شاپ دوسولی انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد مانند انواع قهوه سرد و گرم، انواع چای، دمنوش، شیک، چیز کیک و… باقیمتی در حدود ۲۵ تومان سرو می‌شود. در این قسمت نات چاکلت، شیرعسل زنجبیل، آیس کوکونات لاته و اسموتی اسفناج جز خاص‌ترین سفارش‌هاست.

کافه رستوران دوسولی مشهد

اگر این خبر به گوشتان رسید که در کافه دوسولی می‌توانید انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز را به صورت گروهی انجام دهید، باید به شما بگویم در چند سال گذشته دوسولی برای مشتریانش چنین امکانی را فراهم می‌کرد، اما در حال حاضر هیچگونه بازی و سرگرمی در این کافه برگزار نمی‌شود.

بعد از آنکه اولین سفارش شما در کافه دوسولی ثبت شد، با اعلام شماره اشتراک خود می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند ‌شوید. در سفارش دوم ۵ درصد، سفارش سوم ۱۰ درصد و در سفارش‌های بعدی تا ۳۰ درصد تخفیف در هر ماه به شما تعلق می‌گیرد.

به تازگی در کافه دوسولی بخشی طراحی شده تا مشتریان با ثبت عکس‌های خلاقانه خود از کافه هدیه بگیرند. در واقع این هدیه به بهترین عکس‌هایی اهدا می‌شود که افراد در پیج شخصی خود آنها را به اشتراک گذاشته‌اند و آدرس پیج کافه دوسولی را روی عکس‌ها تگ کرده‌اند.
کافه دوسولی پارکینگ اختصاصی ندارد، اما اغلب اوقات مکان مناسبی برای پارک خودوری خود پیدا می‌کنید. ساعت کاری این کافه از ۸ صبح به تا ۱ بامداد است.

نحوه دسترسی به کافه رستوران دوسولی

آدرس: مشهد ، بلوار وکیل‌آباد ، خیابان باهنر ، نبش باهنر۴ ، حاشیه بوستان پرنیان

اگر می‌خواهید برای رسیدن به کافه رستوران دوسولی کمتر درگیر ترافیک و فوت زمان شوید، بهتر است با مترو این مسیر را طی کنید. برای استفاده از مترو باید سوار خط یک مترو یعنی وکیل‌آباد شده و در ایستگاه کوثر پیاده‌ شوید. پس از پیاده‌ شدن از این ایستگاه به سمت باهنر پیاده‌روی کنید تا به مقصد برسید.

در صورتی که وسیله نقلیه انتخابی شما اتوبوس باشد ۱۸.۱، ۱۶.۱ و بی آر تی (پایانه الهیه مصلی) خطوطی هستندکه شما را تا نزدیکی کافه می‌رسانند. نام ایستگاهی که باید از آن پیاده‌شوید، بیمارستان فارابی ا‌ست. پس از پیاده شدن از این ایستگاه، با پیاده‌روی دو سه دقیقه‌ای به سمت باهنر به کافه دوسولی می‌رسید.اگر در ایستگاه اتوبوسی که بودید، مینی‌بوسی با شماره ۱۰۲۰ توقف کرد سوار آن شوید. این مینی‌بوس هم مانند اتوبوس‌های ذکرشده شما را تا نزدیکی کافه دوسولی یعنی بیمارستان فارابی می‌رساند.

 

 

کافه رستوران دوسولی مشهد

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *