رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ اسفند ۱۳۹۲

پیش‌بینی درآمدزایی نیم میلیارد پوندی «بازار جهانی سفر»

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ – پیش‌بینی می‌شود برگزاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی «بازار جهانی سفر» حدود نیم میلیارد پوند برای گردشگری جهانی درآمدزایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی «بازار جهانی سفر» در شرایطی در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۴ در مرکز نمایشگاهی «اکسل» شهر لندن، پایتخت انگلیس گشایش می‌یابد که پیش‌بینی می‌شود حدود نیم میلیارد پوند برای صنعت گردشگری جهانی درآمدزایی داشته باشد.

به گزارش توربو نیوز، امسال ۱۹۲ کشور در قالب بیش از ۱۲۰۰ موسسه در نمایشگاه گردشگری بازار جهانی سفر حضور خواهند داشت و در طول چهار روز برگزاری، جاذبه‌های گردشگری و آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌ توسعه صنعت گردشگری را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند که در این مییان پیش‌بینی می‌شود مقاصد نوظهور گردشگری جهان از جمله لیبی، میانمار، سریلانکا، کوبا و ونزوئلا حضور پررنگی در نمایشگاه امسال داشته باشند.

در نمایشگاه امسال بازار جهانی سفر، فعالان حوزه‌ صنعت گردشگری کشورهای مختلف جهان از جمله سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، رسانه‌ها، دفاتر رزرواسیون، شرکت‌های تجاری و برگزارکننده همایش‌ها حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه همواره سکویی برای کشورهای مختلف جهان برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بوده و به همین دلیل مقامات برگزارکننده نمایشگاه بازار جهانی سفر تلاش کرده‌اند با اجرای تمهیدات ویژه‌، ساکنان شهر لندن و گردشگران را به بازدید از نمایشگاه تشویق کنند.

در این راستا، از چند روز پیش از آغاز نمایشگاه، مشخصات این نمایشگاه برای تمام ساکنان شهر لندن به صورت پیامک فرستاده شده و در زمان ورود بازدیدکنندگان به نمایشگاه نیز اطلاعات جامعی از طریق بلوتوث در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

نمایشگاه WTM امسال در شرایطی امسال سی‌وپنجمین سال تأسیس خود را جشن می‌گیرد که به عنوان یکی از پنج نمایشگاه معتبر صنعت گردشگری به مدت چهار روز از سوم تا ششم نوامبر ۲۰۱۴ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود که سه روز نخست برگزاری نمایشگاه به کارشناسان صنعت گردشگری و روز پایانی به بازدید عموم اختصاص یافته است.

656868 پیش‌بینی درآمدزایی نیم میلیارد پوندی «بازار جهانی سفر»

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *