جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اعزام بازرسان و ناظرین به استان‌های کشور

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ اسفند ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ – دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر از اعزام گروه های نظارتی این سازمان به استان ها با هدف بازرسی و نظارت بر ارائه خدمات بهتر تاسیسات و مراکز گردشگری خبر داد.

محمد باقر نعمتی،در گفتگو با کمیته اطلاع ر سانی ستاد هماهنگی خدمات سفر با اعلام این خبر افزود:برای نظارت بهتر به واحدهای اقامتی، اماکن پذیرایی و میان راهی، مجتمع های گردشگری و هتل ها در سطح استان برای نظارت بر نحوه علکرد گروه های نظارتی سازمان ، کشور به هفت منطقه تقسیم شده است که برای هر منطقه چهار اکیپ و گروه نظارتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح نحوه ارایه خدمات به گردشگران، رعایت بهداشت واحدهای پذیرایی ،همخوانی نرخ ها با ارایه خدمات، کم فروشی و گران فروشی و همچنین رعایت موازین اخلاقی ازسوی گروه های نظارتی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نعمتی همچنین به تهیه لباس های مشخص برای ناظرین اشاره و اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی وظیفه اجرایی ندارد و هدف ازاین طرح هم بیان سیاست وحساسیت هاست . سازمان میراث فرهنگی در این میان بیشتر نقش آموزشی و ارائه دستورالعمل ها و آیین نامه ها را دارد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با دقت شکایات و نظرات مردمی را بررسی قرار داده و باتوجه به این نظرات، مراکز متخلف را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

untitled9 اعزام بازرسان و ناظرین به استان‌های کشور

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد