رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ فروردین ۱۳۹۳

بیشترین شکایات مردم از آژانس‌های گردشگری و هتل‌ها

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱/۱۴ – به گزارش خبرنگار جامعه فارس، محمد رنگرز ، مدیر سامانه ۰۹۶۶۹ ستاد مرکزی خدمات سفر گفت: از ۲۶ اسفند ۹۲ تا ۱۲فروردین ۹۳، ۱۴هزار و ۷۲۷تماس در رابطه با اطلاع رسانی، پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه ۰۹۶۶۹، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با ۵ هزار و ۸۷۱مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.

رنگرز گفت: همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با ۲ هزار و ۸۷۱مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و ۷۱۵مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با ۲هزارو ۱۶۵ مورد، اماکن اقامتی با هزار و ۳۴مورد، اماکن پذیرایی با ۸۳مورد، دفاتر خدمات مسافرتی ۶۰ و سایر موضوعات۵۱۲ مورد بوده است.

بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور ۱۷۱ مورد شکایت در این سامانه به ثبت رسیده که بیشترین موضوع آن با ۵۸ مورد در رابطه با دفاتر خدمات مسافرتی است و پس از آن شکایت از هتل ها با ۵۳ مورد، اماکن پذیرایی بین راهی، ۱۲ مورد، اماکن پذیرایی درون شهری،۶ مورد، جاذبه های گردشگری، ۱۳ مورد، هتل آپارتمان ها، ۱۴ مورد، کمپ های مسافرتی ۱ مورد، جاذبه ها، ۱۳ مورد و سایر موارد ۲۰ مورد بوده است.

13920207000069_PhotoA بیشترین شکایات مردم از آژانس‌های گردشگری و هتل‌ها

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *