رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ خرداد ۱۳۹۳

آموزش در صنعت گردشگری مجازی می شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۳/۲۵ – مدیر کل مطالعات و آموزش معاونت گردشگری کشور گفت: در تلاش هستیم آموزش های مربوط به صنعت گردشگری را علاوه بر شیوه حضوری به صورت مجازی و الکترونیکی نیز برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محسن رنجبر در همایش مدیران ستادی و معاونین گردشگری استان ها که با حضور معاون گردشگری کشور در شهر سنندج برگزار شد؛ گفت: هم اکنون سرفصل های محتوای آموزش الکترونیک و مجازی در حال تدوین است و اگر زیرساخت های اینترنتی آن فراهم شود آموزش الکترونیکی را به مرحله اجرا در خواهیم آورد.

وی افزود: استان های کشور قابلیت ها و استعدادهای متنوعی دارند و می توانند با برگزاری دوره های آموزشی مطابق با ظرفیت های استان صنعت گردشگری را توسعه و رونق دهند .

رنجبر افزود: صنعت گردشگری یک جنبش روانی است و برخورد و نگاه اول راهنمایان گردشگری در ذهن یک گردشگر موجب جلب رضایت و بازگشت آنها خواهد شد و این مهم به دست نمی آید مگر با آموزش و نهادینه کردن آموزش های صنعت گردشگری .

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه آموزش در صنعت گردشگری مظلوم واقع شده است و باید به این مقوله توجه وی‍ژه ای شود .

رنجبر در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش نقش تعیین کننده ای درتوسعه صنعت گردشگری ایفا می کند و باید معاونین گردشگری استانها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی صنعت گردشگری مبتنی بر بازار ، مدیریت، راهنمای مسافرین، گردشگری بین المللی و همچنین دورهای کاربردی و سیستم اطلاعات گردشگری اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: شناخت و برگزاری کارگاه های آموزش متناسب با نیاز منطقه باید در اولویت کاری مدیران استانی قرار گیردو همچنین سر فصل های دوره های آموزشی تخصصی برای پرسنل در قالب صنعت گردشگری تدوین و برگزار گردد.

مدیر کل مطالعات و آموزش گردشگری همچنین به برگزاری همایش های هدفمند ، مطالعات کاربردی در حوزه گردشگری و استفاده از اساتید و صاحبنظران و رسانه ها اشاره کردو گفت: کمیته های مشورتی باید تشکیل و کارگروهایی برای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با صنعت گردشگری برگزار گردد تا بتوانیم آموزش را در حوزه گردشگری کشور ارتقاء و توسعه دهیم.
e91bcae73d896ce01346bc696598bb4e آموزش در صنعت گردشگری مجازی می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *