جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

توسعه گردشگری الکترونیک اولویت نخست کاری است

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ خرداد ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۳/۲۵ – معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: ‌توسعه گردشگری الکترونیک به عنوان اولویت کاری در سطحی وسیع در دستور کار قرار گرفته است.

مرتضی رحمانی موحد روز گذشته با حضور در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر و جلسه کارگروه گردشگری استان کردستان که در محل استانداری برگزار شده بود؛ تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر در کشور را حرکتی مطلوب در راستای ارتقا و مدیریت هرچه بهتر خدمات‌رسانی به مسافران در سطح کشور عنوان کرد و گفت: اقدامات و تسهیلات سفر تا قبل از تشکیل این ستاد به صورت مقطعی و در زمان تعطیلات نوروزی صورت می‌گرفت و همین امر مشکلاتی را به دنبال داشت.

معاون گردشگری کشور خاطرنشان کرد: نیاز به دائمی کردن خدمات و ایجاد مکانی برای تبادل نظر دستگاه‌های تأثیرگذار در حوزه تسهیلات و خدمات سفر از مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد بود.

وی در ادامه به برخی برنامه‌های دولت تدبیر و امید در راستای توسعه صنعت گردشگری در کشور پرداخت و بیان داشت: معتقدیم با توزیع درست زمان و مکان سفر می‌توانیم بستر را برای استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در این حوزه فراهم کنیم و مانع از بلااستفاده ماندن ظرفیت‌ها شویم.

رحمانی موحد افزود: شناسایی و تزریق اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام که رشد فیزیکی خوبی دارند یکی از اولویت‌های سازمان برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در سطح کشور است.

وی خاطرنشان کرد: بحث گردشگری الکترونیک به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم در توسعه گردشگری در اولویت قرار گرفته و سرمایه‌گذاری‌های خاصی در این راستا در سطح کشور صورت گرفته است.

رحمانی امنیت پایدار به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها در جذب گردشگران داخلی و خارجی نام برد و بیان داشت: خوشبختانه استان کردستان از امنیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به ظرفیت‌های بکر و دست‌نخورده آن، می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری در کشور باشد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در پایان خاطرنشان کرد: به سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اعلام شده به جای برگزاری سمینارها و جشنواره‌ها در استان‌هایی مانند اصفهان و شیراز با توجه به پرشدن ظرفیت آنها از استان‌های دیگری همچون کردستان استفاده کنند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، شاهد رفع مشکلات کردستان در زمینه توسعه گردشگری و توسعه زیرساخت‌ها به ویژه رفع مشکل راه‌های استان باشیم.
گروه: گردشگری
منبع خبر: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور
ImageHandler.ashx  توسعه گردشگری الکترونیک اولویت نخست کاری است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    شناسایی و تزریق اعتبار کافی به پروژه های نیمه تمام و مفید که رشد فیزیکی خوبی دارند یکی از اولویتهای کشور برای تقویت زیرساختهای گردشگری ست.

    ۳۰ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *