رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ خرداد ۱۳۹۹

پارک سنگی چابهار

اشتراک گذاری

پارک سنگی چابهار یکی از جاهای دیدنی و جذاب شهر ساحلی چابهار است .شهرها و مناطق ساحلی کشورعزیزمان، همواره جایگاه های خوبی برای گذران اوقات فراغت و تفریحات آبی و ساحلی مختلف هستند.پارک های ساحلی فضای خوبی را به عنوان یک تفرجگاه به وجود آورده اند که می توان ساعات خوشی را در آن جا سپری کرد.

پارک سنگی چابهار پارک سنگی چابهار
پارک سنگی لیپار چابهار که به پارک ساحلی لیپار نیز شناخته می شود، بی شک و بدون رقیب بهترین ساحل چابهار می باشد که مناظر خارق العاده ای در حین طلوع و غروب آفتاب در اختیار شما قرار می دهد، این پارک ساحلی جذاب در ساحل دریای مکران واقع شده است که محل پهلو گرفتن لنج ها و کشتی های متعددی است و تماشای لنج های بومی از بخش های دیدنی این مکان محسوب می شود، کلبه غواصی چابهار در همین محل واقع شده که با صرف هزینه ای می توان یک تفریح به یادماندنی را تجربه کرد.

پارک سنگی چابهار پارک سنگی چابهار

اگر از کنار هتل لیپار مستقیم تا انتهای خیابان برویم به این پارک سنگی زیبا می رسیم. این پارک در کنار دریای عمان قرار دارد و زیبایی شهر را دو چندان کرده است.
دریای کنار این پارک و سرسبزی و سکوت آن باعث محبوبیت آن شده است. گردشگران چابهار سعی بر آن دارند تا خود را برای طلوع و غروب آفتاب به این پارک برسانند و این لحظه ناب را از نزدیک ببینند و با دوربین هایشان ثبت کنند. آرامش همیشگی این پارک باعث شده تا مسافران برای رفع خستگی ذهنی و روحی به آن پناه ببرند.

این پارک برای پیاده روی نیز مکان خوبی است و با داشتن کافه و رستوران مقصد خوبی برای خلق ساعات خوشمزه نیز به حساب می آید. می توانید در آلاچیق های این پارک نیز پیک نیک تان را برپا کنید و ساعات خوشی داشته باشید.

پارک سنگی چابهار پارک سنگی چابهار

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *