رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ خرداد ۱۳۹۹

بوستان غدیر بندرعباس

لینک این مطلب کپی شد!

بوستان غدیر بندرعباس یک پارک ساحلی ست و یکی از پارک‌های زیبای بندر عباس در نوار ساحلی خلیج فارس به‌شمار می‌رود و هتل و رستوران گوهرشاد و تالار کنسرت آوینی در آن جای گرفته‌اند. این پارک ساحلی در نزدیکی بوستان دولت نیز قرار دارد که شما می توانید از این بوستان نیز دیدن کنید و ساعات خوشی را سپری کنید.در امتداد ساحل قسمت‌هایی برای شنا و قایق‌سواری تعبیه کرده‌اند و مسیر دوچرخه‌سواری و ایستگاه کرایه دوچرخه نیز در پارک در نظر گرفته شده است.

-غدیر-بندرعباس بوستان غدیر بندرعباس

همچنین یکی از رویدادهای جالب بندر عباس، یعنی جشنواره مجسمه‌های شنی در پارک ساحلی غدیر برگزار می‌شود.خط ساحلی پارک الغدیر نزدیک به ۱۵۰۰ متر طول دارد و در برخی نقاط آن، این امکان برای شما فراهم است که تنی به آب بزنید و شنا کنید. گاهی اوقات شرایط اسب و شترسواری هم در این پارک مهیا می شود. همچنین باشگاه پینت‌بال سینگو از دیگر امکانات جذاب این پارک است که روزی هیجانی را برای‌تان خواهد ساخت.

و همچنین قسمتی از بوستان غدیر بندرعباس که در آن پرچم بزرگ ایران قرار دارد محل تجمعات مختلف مردم شهر از قبیل عزاداری روز تاسوعا ، بازارچه های خیریه و حتی جشن های خودجوش مردمی پس از موفقیت های ملی میباشد .از جمله امکانات پارک غدیر می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام، آب شستشو و آلاچیق اشاره کرد.

-غدیر-بندرعباس-2 بوستان غدیر بندرعباس
-غدیر-بندرعباس-3 بوستان غدیر بندرعباس

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *