رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ بهمن ۱۴۰۰

پارک بام ساوه

لینک این مطلب کپی شد!

پارک بام ساوه که در بلوار طراوت این شهر قرار دارد از مقاصد تفریحی و گردشگری ساوه به ‌شمار می‌ رود. این مجموعه تفریحی دارای امکاناتی مانند نمازخانه، امکانات بدنسازی، زمین بازی کودکان، باربکیو، آبخوری، آلاچیق، میز و صندلی بتونی، آبنما، استخر، میز پینگ ‌پنگ، رستوران و دکه بوفه است.

پارک بام ساوه، از جاهای دیدنی ساوه است که در شمال شرقی این شهر و در بلندترین منطقه ساوه ساخته شده که می توانید دقایی لذت ‌بخش را در آن تجربه کنید. درختان زیبای زیتون فضا را سرسبز و باطراوت کرده و استخر، حوضچه، آبنما و جوی ‌های پلکانی زیبا، هوای گرم ساوه را لطیف و دلپذیر ساخته است. پیاده‌راه‌ ها با چراغ‌ های زیبا شب‌ های این مجموعه را دیدنی کرده است. یک شهربازی سرپوشیده بزرگ، سینما و آمفی تئاتری ۶۰۰ نفره از امکانات درجه یک این مجموعه است. رستوران سنتی و فست فود و همین طور بوفه نیز در این پارک وجود دارد.

اگر می ‌خواهید لذت و زحمت پیک نیک و غذا پختن را به خودتان بدهید، بام ساوه آلاچیق‌ های متعدد و منقل هم دارد. زمین بازی برای کودکان و وسایل ورزش برای بزرگترها به همراه میز پینگ پنگ، امکان بازی و ورزش را برای همه اعضای خانواده فراهم کرده است.

-بام-ساوه پارک بام ساوه

-بام-ساوه1 پارک بام ساوه

-بام-ساوه3-e1643899112771 پارک بام ساوه

-بام-ساوه4-e1643899084522 پارک بام ساوه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *