رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ بهمن ۱۴۰۰

ساحل خلیج فارس گناوه

لینک این مطلب کپی شد!

ساحل خلیج فارس گناوه چشم ‌اندازی بکر و دلنشین را برای تمام مشتاقان دریا، ساحل و آفتاب خلق کرده است. «بندر گناوه» در ۱۶۰ کیلومتری شمال غرب بوشهر و در کرانه‌ خلیج فارس واقع شده است. ساحل بندر گناوه شامل امکانات گردشگری مانند شنا، قایق‌ سواری، اسب‌ سواری، پارک بازی کودکان است. سواحل بندر گناوه برای خانواده هایی که به دنبال مکانی با امکانات کامل برای گذراندن شب می گردند، یکی از بهترین انتخاب ها است. علاوه بر آن، جذابیت‌ های بصری مانند صدف، مرغان دریایی و قایق‌ های کوچک صیادی در امتداد ساحل از دیگر زیبایی‌ های این مکان به شمار می ‌روند.

ساحل خلیج فارس گناوه

اگر اهل عکاسی هستید، یا چنانچه طبع شعر دارید، لحظه‌ای درنگ نکنید. هَمگام با نرمی ماسه‌ و دلفریبی تششع غروب آفتاب گناوه در ساحل خلیج فارس قدم بزنید و هر از گاهی، به پشت سرتان نگاه کنید تا رد پای خود را در دل ماسه ‌های نرم و نوازشگر ساحل، میان گوش‌ ماهی ‌ها و صدف ‌های انبوه خفته در ماسه، از چشم بگذرانید. یا اگر درپی آرامش هستید، بدون شک هیچ صدا یا موسیقیِ ساخت بشر، به ‌اندازه‌ گوش سپردن به صدای جادویی امواج‌ خلیج فارس، آرامش ‌بخش نخواهد بود. جدای این جذابیت ‌ها، سواحل ماسه ‌ای بندر گناوه مکان بسیار خوبی برای تجربه‌ اسب ‌سواری ساحلی، قایق‌ سواری و موتور سواری نیز هست.

ساحل خلیج فارس گناوه

امکانات ساحل خلیج فارس گناوه

همچنین کمپ ‌های اقامتی و توریستی و امکانات رفاهی درخور توجهی نیز در سواحل بندر گناوه قابل دسترس است. سواحل بندر گناوه برای خانواده هایی که به دنبال مکانی با امکانات کامل برای گذراندن شب می گردند، یکی از بهترین انتخاب ها است. گناوه از بهترین های سواحل خلیج فارس است. در ایام نوروز جشنواره غذاهای محلی و مجسمه های شنی و بازی های بومی در کنار ساحل برگزار می گردد که جذابیت این منطقه را دوچندان کرده است.

امکاناتی که در این ساحل از آن بهره مند می شوید، شامل فضای حفاظت شده و امن خانوادگی، دستشویی، قسمتی جداگانه برای نصب چادرها، کانکس هایی جهت اجاره و اقامت، سوپرمارکت، زمین های ورزشی و امکانات تفریحی است. در ساحل گناوه امکان اجاره موتور های شارژی با هزینه کم وجود دارد. پارک ساحلی گناوه در فاصله کمی نسبت به بازارها قرار گرفته است. جنس های داخلی و خارجی با قیمت هایی مقرون به صرفه تر از جاهای دیگر در بازارهای بندر گناوه وجود دارد. گردشگران زیادی هستند که تنها برای خرید به این بندر سفر می کنند. همچنین شما در بازدید از ساحل گناوه با طی کردن مسیری در حدود نیم کیلومتر از شمال شهر، می‌ توانید از ساحل صخره ‌ای و زیبای روستای مال قائد نیز دیدن کنید.

ساحل خلیج فارس گناوه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *