رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ مهر ۱۳۹۹

وستا هتل تنکابن

لینک این مطلب کپی شد!

وستا هتل تنکابن ،یک هتل ویلای ۴ ستاره می باشد که به عنوان اولین ویلا در منطقه خوش آب و هوا و توریستی نعمت آباد تنکابن قرار دارد.گروه سرمایه گذاری وستا هتل با ساخت اولین هتل لوکس ایران با رعایت استانداردهای جهانی با هدف جذب گردشگران داخلی و خارجی و با رویکرد جلوگیری از خروج ارز از کشور در منطقه نعمت آباد تنکابن استان مازندران تاسیس گردید.از ویژگی های بارز این مجموعه نیز ارائه امکانات ویلای شخصی شیک با امکانات و خدمات کامل می باشد که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده است.این هتل در زمینی به مساحت حدود ۸هزار متر مربع با زیر بنای ۹۰۳۲ متر مربع به عنوان اولین ویلا هتل کشور با استخر های خصوصی چهار فصل پروانه بهره برداری خود را در پائیز ۹۶ از سازمان گردشگری استان مازندران اخذ نمود.

وستا هتل تنکابن

موقعیت مکانی هتل

هتل وستا تنکابن از لحاظ موقعیت مکانی نیز در ۱۳ کیلومتری مرکز شهر تنکابن و در روستای نعمت آباد که از روستاهای توریستی و زیبای این منطقه است قرار دارد که همین امر یکی از دلایل رزرو هتل وستا در تنکابن به شمار می آید.موقعیت مکانی این هتل در شهرک توریستی نعمت آباد و با دسترسی آسان به دریا آن را به یکی از بهترین هتل های شمال کشور تبدیل می کند. همچنین محیط اطراف هتل برای قدم زدن و پیاده روی میهمانان رضایتبخش است.این هتل با ۲۲ واحد ویلای مسکونی با استانداردهای جهانی و تعریف ویلاهای لوکس با بهترین مصالح داخل و خارجی ساخته شده است و دارای امکاناتی نظیر استخر خصوصی و عمومی سینما سه بعدی ، مجموعه ورزشی ،رستوران ها و کافی شاپ های متعدد، کلوپ کودکان، اسپا ، گالری هنری و … می باشد.

وستا هتل تنکابن

ویلاهای هتل وستا

هر کدام از ویلاهای این هتل با متراژ بین ۵۰ تا ۲۵۰ متر مجهز به بالکن، حیاط و استخر اختصاصی هستند. نظافت ویلاها، امکانات مطلوب و پرسنل وظیفه شناس از مزایای هتل وستا به شمار می آیند. رستوران کته و رستوران آبشار با چشم اندازهای دیدنی و سرو غذاهای متنوع نظر میهمانان را جلب می کنند. اگر دوست دارید در سفر خودتان پخت و پز کنید، ویلاها مجهز به امکانات جهت پخت غذا هستند. سالن سینما، بدنسازی، استخرچهارفصل برای بانوان و آقایان، کتابخانه، فضای بازی و استخر مخصوص کودکان برخی از امکانات هتل وستا به شمار می آیند.

وستا هتل تنکابن

اطلاعات تکمیلی

اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۲ سال رایگان و برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیم بها محاسبه می‌شود. هنگام ثبت رزرو کودکان ۲ تا ۶ سال را به عنوان کودک و بالاتر از ۶ سال را به عنوان بزرگسال ثبت کنید.
در صورت نیاز به تخت نوزاد و یا نفر اضافه، حتما هنگام رزرو در «درخواست ویژه» اعلام کنید. در غیر اینصورت امکان ارایه خدمات هم‌زمان با ورود مسافر میسر نیست.
سرویس صبحانه (با نرخ اعلام شده)، ناهار و شام (با هزینه جداگانه) فقط در ظروف یکبار مصرف، در محل تعیین شده به مهمانان تحویل داده می‌شود.

وستا هتل تنکابن

 

نحوه دسترسی به وستا هتل

آدرس : تنکابن ،دهکده توریستی نعمت آباد، خیابان ولیعصر، ابتدای جاده مازوبن، وستا هتل,

وستا هتل تنکابن
وستا هتل تنکابن

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *