جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اکو کمپ ستاره لوت ، ماهان

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ مهر ۱۳۹۹

اکو کمپ ستاره لوت ، یک مجموعه اقامتی و تفریحی است که اخیرا با سرمایه گزاری ماهان ایر در روستای ملک آباد شهداد در استان کرمان ایجاد و فاز اول آن افتتاح شده است.این مجموعه شامل ۱۴ چادر اقامتی با استاندارد بالا و طراحی و فضا سازی شکیل و امکانات رفاهی مناسب بوده و میزبان مسافران می باشد. این مجموعه همچنین شامل باند فرودگاه، موتور و پیست موتور های ATV نیز می باشد.شایان ذکر است هرساله شمار زیادی از توریست های خارجی این مکان را برای اقامت خود انتخاب می کنند.

اکوکمپ ستاره لوت، ماهان اکو کمپ ستاره لوت ، ماهان

اکو کمپ ستاره کویر لوت دارای ۳۵ واحد لوکس اقامتی و مجهز در حد یک هتل چهارستاره است. این واحدها عمدتا بصورت چادر و تعداد کمی سازه های بتنی مشابه چادر ها می باشند که در میان نخلستانی زیبا جای گرفته اند بطوریکه وجود همین نخلستان اکو کمپ را در نوع خود کم نظیر ساخته است. با دیدن ورودی ساخته شده از تنه های تنومند نخل اکو کمپ و پذیرش و لابی آن که چادری لوکس است متوجه خواهید شد که در اینجا سعی شده از اولین اصول هتلداری مدرن بهره گرفته شود.در سمت راست ورودی اکو کمپ ستاره ماهان چادر بزرگی قرار دارد که همان کافی شاپ است که انواع نوشیدنی سرد و گرم در آن ارائه می شود.

اکو کمپ ستاره لوت بدلیل قرار گیری در دشت پهناور لوت که از میراث های جهانی ثبت شده در یونسکوست و خود بتنهایی مشمول بیشمار جاذبه ی طبیعی از جمله گندم بریان، گرمترین نقطه ی کره ی زمین، کلوت ها افسانه ای شهداد است، سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی در جستجوی طبیعت و بویژه کویر را به سمت خود می کشاند.

اکوکمپ ستاره لوت، ماهان 2 اکو کمپ ستاره لوت ، ماهان

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی اکو کمپ ستاره لوت برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، رستوران، کافی شاپ، اینترنت و وای فای رایگان در لابی، سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلیت اشاره کرد.
لازم به ذکر است مسافران گرامی در صورت تمایل با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از انواغ غذاهای لذیذ سنتی و محلی رستوران و انواع دمنوش ها و نوشیدنی های کافی شاپ سفارش دهند و میل نمایند.
فاصله تا مرکز شهر کرمان –>106 کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان –> 122 کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن کرمان –> 117 کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۴ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری کرمان –> 114 کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه )

اکوکمپ ستاره لوت، ماهان 3 اکو کمپ ستاره لوت ، ماهان
اکوکمپ ستاره لوت، ماهان 4 اکو کمپ ستاره لوت ، ماهان
اکوکمپ ستاره لوت، ماهان 5 اکو کمپ ستاره لوت ، ماهان
اکوکمپ ستاره لوت، ماهان 6 اکو کمپ ستاره لوت ، ماهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *