رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ تیر ۱۳۹۸

همه دلایل برای اینکه تورهای مسافرتی را آنلاین بخریم

اشتراک گذاری

خدمات آنلاین سفر و خرید تور و بلیط هواپیما از تور کیش علی بابا گرفته تا تورهای خارجی از خدماتی هستند که استفاده آنلاین آن گسترش زیادی پیدا کرده است و بیشتر افراد را از مراجعه به آژانس‌های مسافرتی و معطلی برای بررسی بلیط، هتل و دریافت پیشنهادها، بی‌نیاز کرده است.
در این زمینه علی بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر و تورهای مسافرتی نه تنها خدماتی باکیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد؛ بلکه از ابتدا تا پایان سفر آنها را تنها نمی‌گذارد و پشتیبانی به تمام معنا از آنها دارد. با علی بابا می‌توانید علاوه بر بررسی قیمت تورهای مسافرتی، مانند قیمت تور تایلند علی بابا، بهترین تورهای مسافرتی را انتخاب و با کارت شتاب بانکی خریداری کنید.
خرید بلیط پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار، اتوبوس و حتی رزرو هتل‌های داخلی و خارجی از خدمات اصلی وبسایت علی‌باباست که در این اپلیکیشن در قالب تب‌های مجزا طراحی و درج شده و کار خرید و رزرو را برای مخاطب آسان‌تر کرده است.

 همه دلایل برای اینکه تورهای مسافرتی را آنلاین بخریم
یکی دیگر از امکانات بسیار کاربردی اپلیکیشن علی بابا، منوی اطلاعات پرواز فرودگاه‌های کشور است که بیشتر مسافران و حتی افردی که پیگیر وضعیت مسافران‌شان هستند از آن زیاد استفاده می‌کنند. علی‌بابا با قرار دادن این امکان، مخاطبان را از مراجعه به وبسایت‌های متفرقه بی‌نیاز کرده و کافی است با انتخاب شهر مورد نظر، به راحتی پروازهای ورودی و خروجی را بررسی کرد.
استرداد بلیت هم یکی از امکانات مهم است. بدون هماهنگی و تماس تلفنی و … با لمس دکمه قرمز رنگ استرداد بلیت، کل این فرایند زمان‌بر در کسری از ثانیه محقق می‌شود.
دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی، امکان شارژ آنلاین و استفاده از امتیازهای خرید، ذخیره و چاپ بلیط و …، تجربه یک خرید آنلاین سریع و مطمئن را برای کاربر فراهم می‌کند.
با نصب اپلیکیشن علی‌بابا، بی‌دغدغه برنامه‌ریزی کنید و با اطمینان از سفرتان لذت ببرید. به عنوان مثال می‌توانید در کنار تورهای مسافرتی، بلیط قطارهای فدک و… را با قیمت مناسب خریداری و از امکانات ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *