رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ آذر ۱۳۹۹

جذاب ترین کافی شاپ های مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

سالانه افراد بسیاری مشهد را برای سفرهای زیارتی و سیاحتی خود انتخاب می‌کنند. در این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند باغ وکیل آباد، کلات نادری، هفت حوض، طرقبه و… وجود دارد. همچنین برخی افراد نیز برای زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند. اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد شرکت در تور مشهد را دارند، درادامه با ما همراه باشید تا با دو مورد از بهترین کافی‌شاپ‌های این شهر و روشی برای رزرو تور مشهد هوایی آشنا شوید.

-شاپ-های-مشهد جذاب ترین کافی شاپ های مشهد

کافی‌شاپ‌های مشهد

در مشهد نیز مانند بقیه شهرها کافه‌های زیاد و متنوعی تاسیس شده‌اند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و خدمات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌کنند. اگر در تور مشهد شرکت می‌کنید و قصد رفتن به محیطی دنج برای سرو میان‌وعده را دارید، درادامه با ما همراه باشید تا با جذاب‌ترین کافی‌شاپ‌های مشهد آشنا شوید.

کافی‌شاپ کیوسک مشهد

اگر از کسانی‌که اهل کافه‌گردی هستند، درباره بهترین کافی‌شاپ‌های مشهد سوال بپرسید، به‌طورحتم کیوسک یکی از اولین گزینه‌هایی است که معرفی می‌کنند. این کافی‌شاپ سال ۱۳۸۴ توسط آقای غیاثی در خیابان سجاد تاسیس شد که یکی از خیابان‌های مرفه‌نشین مشهد محسوب می‌شود. تفاوت کافه رستوران و کافی‌شاپ این است که در این نوع کافه‌ها علاوه‌بر منوی کافی‌شاپ امکان سفارش غذاهای رستوران نیز وجود دارد و کافه کیوسک نیز از این دسته کافه‌ها به‌شمار می‌رود. برای تزئین محیط این کافه از تعداد زیادی گلدان، گلیم تزئینی، بقشاب طرح‌دار و… استفاده شده که حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. اگر در تور مشهد از تهران شرکت کرده‌اید، حتما به این مکان سری بزنید تا برای چند ساعت از هیاهو و شلوغی فاصله بگیرید. برای نمای بیرونی کافه کیوسک از پنجره‌های قدیمی، سایبان و تعدادی گل پیچک استفاده شده که چشم هر رهگذری را به خود خیره می‌کند. هیچ بخشی از این کافه رستوران را نمی‌توان یافت که خالی و بدون وسایل تزئینی باشد و استفاده درست از این وسایل در دکور توانسته حس خوبی به مهمانان منتقل کند. روی دیوارهای داخلی کافه لامپ‌های نئون کار شده است که باعث دلنشین‌تر شدن فضای کافه می‌شود.
کسانی‌که تجربه سرو خوراکی در کافه کیوسک را داشته‌اند، از خدمات و خوراکی‌های آن راضی بودند. کیک بستنی، وافل، چیکن ساندویچ میکس، کیک دارچین، املت ساییج، خوراک زبان و کرپ رست بیف پرطرفدارترین خوراکی‌های کیوسک محسوب می‌شوند. این کافه منو فصلی دارد؛ یعنی نسبت به تغییر دمای هوا منوی آن تغییر می‌کند و این‌گونه با مراجعه به کافه کیوسک در فصل پاییز و زمستان خوراکی‌های گرم و فصول گرم سال خوراکی‌های خنک میل می‌کنید. اگر برای خوردن صبحانه به این کافه می‌روید، بد نیست بدانید که کافه کیوسک شما را به میل کردن یک دونات و چای داغ مهمان می‌کند. برای رسیدن به کافه کیوسک باید به بلوار سجاد، خیابان حامد ۱۲ جنوبی، بین عمید و فرزان بروید. این کافه همه روزه از ساعت هشت الی ۱۲ درحال ارائه خدمات به مشتریان است.

-کتاب-مشهد جذاب ترین کافی شاپ های مشهد

کافه کتاب مشهد

اگر هنگام شرکت در تور مشهد دنبال فضایی دنج برای مطالعه هستید، پیشنهاد ما به شما کافه کتاب است. در محوطه این کافه باغچه‌ای کوچک وجود دارد و اطراف آن چند صندلی قرار گرفته است. هر شخصی هنگام دیدن این صحنه دلش می‌خواهد که ساعاتی را در این فضا سپری کرده و میان‌وعده مورد علاقه خود را میل کند. این کافه محیطی دنج و ساکت دارد و علاوه‌براین فضای بیرونی کافه‌ کتاب به‌دلیل وجود صندلی‌های تاشو هوای آزاد و گل‌های داوودی و شمعدانی محیط عالی برای مطالعه یا گپ‌وگفت عاشقانه محسوب می‌شود.
بد نیست بدانید که در این محیط امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. در این کافه قفسه‌هایی پر از کتاب تعبیه شده است و علاقه‌مندان به مطالعه می‌توانند کتاب موردنظر را همراه با نوشیدن قهوه بخوانند و از فضای دلنشین کافه لذت ببرند. اگر با خودروی شخصی قصد بازدید از کافه کتاب را داشتید، نگران پیدا کردن جای پارک نباشید؛ زیرا نزدیکی این کافه کوچه‌هایی عریض وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت خودروهای خود را در آن پارک کنید. برای رسیدن به کافه کتاب با اتوبوس، بهتر است سوار اتوبوس‌های خط ۹۴ شده و در محدوده میدان لاله پیاده شوید و به خیابان هفت تیر ۱۹ بروید. این کافه همه روزه از ساعت هشت الی ۲۳ درحال پذیرایی از مهمانان است. استفاده از میزهای کافه کتاب شامل محدودیت زمانی نمی‌شود و شما می‌توانید چندین ساعت در این کافه بمانید؛ اما در روزهایی که کافه شلوغ است باید پس از گذشت دو ساعت میز را برای استفاده دیگران آزاد کنید.

روشی برای رزرو تور مشهد هوایی

هواپیما به‌دلیل امنیت و سرعت زیاد بهترین وسیله نقلیه برای سفر محسوب می‌شود و به‌همین خاطر افراد زیادی آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. یکی از روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن تور هوایی رزرو کنید، مراجعه به سایت‌های اینترنتی است. طی چند سال گذشته شرکت‌های زیادی به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری تاسیس شده‌اند که علی بابا را می‌توان یکی از آن‌ها دانست. این شرکت از سال ۱۳۹۳ تاکنون درحال ارائه خدمات غیرحضوری گردشگری به مسافران است و با مراجعه به آن می‌توانید هتل، تور و بلیط موردنظر خود را رزرو کنید.
ما در این مطلب دو مورد از جذاب‌ترین کافی‌شاپ‌ها و روشی برای رزرو تور مشهد هوایی را معرفی کردیم. اگر تجربه بازدید از کافه کتاب یا کافه کیوسک و شرکت در تور مشهد از تهران را دارید، نظرات خود را درباره این موضوعات با ما به‌اشتراک بگذارید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *