جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل سنتی نیایش شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ دی ۱۴۰۰

هتل سنتی نیایش اقامتگاهی دو‌ستاره واقع در بافت تاریخی شیراز است. اگر به کوچه‌های قدیمی و بافت سنتی علاقه دارید این هتل حتما توجه شما را جلب خواهد کرد. در مکانی آرام و به دور از شلوغی و سر و صدا قرار گرفته و به راحتی به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی شهر دسترسی دارد. فاصله بسیار کم هتل از حرم شاهچراغ (ع) هم یکی دیگر ویژگی‌های موقعیت مکانی این هتل است.

2162 هتل سنتی نیایش شیراز

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها طراحی داخلی مطلوبی داشته و سعی شده ضمن استفاده از چیدمان امروزی معماری سنتی اتاق‌ها حفظ شود. پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی به خصوص هنگام انعکاس نور جلوه‌ای خاص به فضای اتاق‌ها میبخشد. از لحاظ امکانات رفاهی هم همه اتاق‌ها داری تهویه‌مطبوع بوده و تختخوابهایی راحت دارند. تلویزیون، کمد لباس، یخچال و حمام اختصاصی به همراه لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید یکی از اتاق‌های یک تا پنج‌تخته هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل سنتی نیایش شیراز هتل سنتی نیایش شیراز

رستوران و کافی شاپ

هتل سنتی نیایش امکانات پذیرایی متنوعی دارد. در رستوران هتل غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود. همان غذاهای متنوع و لذیذی که در خانه افراد محلی تهیه می‌شود، به‌علاوه پیتزا نیز در این رستوران سرو می‌شود. ظرفیت رستوران ۱۰۰ نفر بوده و مکان مناسبی برای برگزاری ضیافت‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه و گردهمایی‌های کاری فراهم کرده است. همچنین برای استراحت و گپ و گفتی دوستانه با هم‌سفران می‌توانید به کافی‌شاپ که در قسمت بام هتل واقع شده بروید و ضمن سفارش انواع نوشیدنی، کیک و دسر لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید. گفتنی است چشم‌اندازی زیبا رو به حرم شاهچراغ (ع) نیز از این کافه نمایان است. در محوطه زیبای هتل هم یک چایخانه سنتی قرار گرفته که در آن می‌توانید از سفارش انواع دمنوش، شربت و عرقیات سنتی لذت ببرید.

هتل سنتی نیایش شیراز2 هتل سنتی نیایش شیراز

امکانات دیگر هتل

این هتل مجموعه‌ای از شش خانه سنتی با حیاط‌های دلپذیراست که با انواع گل و گیاه، حوضچه و نیمکت‌های زیبا تزیین شده‌اند و احساس خوشایند اقامت در خانه‌های اصیل ایرانی را به میهمانان القا می‌کند. به‌علاوه با اقامت در این هتل در فضای لابی و اتاق‌ها به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی روباز هتل استفاده کنید. خدمات ترنسفر و تاکسی‌سرویس هم برای رفتن به نقاط مختلف شهر مهیا است.

2161 هتل سنتی نیایش شیراز

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، سه راه نمازی، به سمت شاه چراغ، کوچه کلانتری عباسیه، بعد از بی بی دختران، کوچه شاهزاده جمالی، پلاک ۱۰، هتل سنتی نیایش شیراز.

هتل سنتی نیایش شیراز1 هتل سنتی نیایش شیراز

2160 هتل سنتی نیایش شیراز

2163 هتل سنتی نیایش شیراز

2164 هتل سنتی نیایش شیراز

2165 هتل سنتی نیایش شیراز

2166 هتل سنتی نیایش شیراز

2167 هتل سنتی نیایش شیراز

2168 هتل سنتی نیایش شیراز

2169 هتل سنتی نیایش شیراز

2170 هتل سنتی نیایش شیراز

2171 هتل سنتی نیایش شیراز

2172 هتل سنتی نیایش شیراز

2173 هتل سنتی نیایش شیراز

2174 هتل سنتی نیایش شیراز

2175 هتل سنتی نیایش شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    خیلی خوب بود. فضای سنتی و آرامش بخشی داشت. برخورد کارکنان هم مطلوب بود

    ۲۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد