جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل اطلس شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ دی ۱۴۰۰

هتل اطلس شیراز هتلی ۳ ستاره است که در سال ۱۳۷۶ در بهترین نقطه شهر شیراز افتتاح گردیده است. هتل با مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۳۴۰۰ متر مربع و ۴۷ باب اتاق با امکانات قابل قبول در موقعیتی از شهر قرار گرفته که دسترسی آسان به مکان های دیدنی را فراهم میکند.این هتل در میدان اطلسی قرار داشته و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر نزدیک است. برای مثال با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از حافظیه و باغ زیبای جهان نما دیدن کنید. دروازه قرآن و باغ ارم هم از دیگر اماکن دیدنی نزدیک به هتل هستند. همینطور آرامگاه شاهچراغ، مجموعه وکیل و ارگ کریم‌خان نیز فاصله چندانی تا هتل ندارند. این موقعیت مکانی خوب هتل اطلس را به انتخاب مناسبی برای اقامت در شیراز تبدیل کرده است.

هتل اطلس14 هتل اطلس شیراز

اتاق و سوئیت

هتل دارای اتاق‌های دو‌تخته و سه‌تخته و سوئیت‌های دو‌خوابه است. تمامی ‌واحدهای اقامتی از چیدمان مطلوب و امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به تلویزیون، کمد لباس، میزآینه و مینی‌بار اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.اتاق‌های دوتخته به صورت توئین شامل دو تخت تک‌نفره یا دبل شامل یک تخت دونفره ارائه می‌شوند. سوئیت‌ها هم چهارنفر ظرفیت داشته و شامل دو اتاق دو نفره بوده که توسط یک در به هم متصل شده‌اند.

هتل اطلس هتل اطلس شیراز

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا می‌توانید روی رستوران هتل حساب کنید. این رستوران با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی در فضایی بزرگ آماده پذیرایی از میهمانان است. پیشنهاد می‌کنیم آش سبزی شیراز را در وعده صبحانه حتما امتحان کنید. به‌علاوه بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از سفارش انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

هتل اطلس3 هتل اطلس شیراز

امکانات دیگر هتل

با اقامت در هتل اطلس شیراز به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل (با ظرفیت محدود) استفاده کنید. همچنین برای رفتن به نقاط مختلف شهر تاکسی‌سرویس هتل در خدمت شماست. از دیگر تسهیلات ارائه شده می‌توان به برگزاری تورهای گردشگری، خدمات خشک‌شویی و آسانسور اشاره کرد.

هتل اطلس5 هتل اطلس شیراز

نحوه دسترسی

آدرس : شیراز ،میدان اطلس، جنب بانک ملت

هتل اطلس1 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس2 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس4 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس6 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس7 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس8 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس9 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس10 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس11 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس12 هتل اطلس شیراز

هتل اطلس13 هتل اطلس شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *