رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

هتل ستاره خلیج فارس گناوه

اشتراک گذاری

هتل ستاره خلیج فارس گناوه از هتل‌های اقتصادی بندر گناوه به شمار می‌آید که در استان بوشهر قرار دارد. هتل با هزینه اقامتی اندک توانسته امکانات رفاهی مطلوبی را به میهمانان خود عرضه کند. حدود بیش از یک دهه است که از تاسیس این هتل می‌گذرد.
در سال ۱۳۹۵ با بازسازی هتل امکانات خوبی به آن افزوده شد. امروزه هتل خلیج فارس گناوه با برخورداری از ۲۴ واحد اقامتی در سه طبقه، توانسته طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی را به گردشگران عرضه کند. هتل با خدمات متنوع و البته پرسنل متعهد خود، اقامتی آسوده را برای میهمانانش رقم زده‌است.

هتل خلیج فارس گناوه

اتاق و سوئیت

بهتر است به داخل واحدهای اقامتی هتل ستاره خلیج فارس بندر گناوه سری بزنیم. اینگونه می‌توانیم ببینم در هر اتاق چه امکاناتی قرار داده شده است. در ابتدای ورود به واحد اقامتی خود، معماری و تزئینات جذاب اتاق‌ها نظر شما را به خود جلب می‌کند. چنانچه آنقدر خوش‌شانس باشید، می‌توانید از اتاقی با پنجره‌ای رو به دریا بهره‌مند شوید. در غیر اینصورت نگران نباشید! داخل اتاق‌ها آن‌قدر خوب‌ است که کمبود هیچ منظره‌ای را احساس نخواهید کرد.
بد نیست بدانید تمامی واحدهای اقامتی از اسباب و لوازمی همچون میز آرایش، اسپیلت، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و غیره برخوردار هستند و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز گشته‌اند.
اینترنت در تمام اتاق‌ها در دسترس میهمانان می‌باشد و به صورت کاملا رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود. واحدهای اقامتی هتل پلان‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته دارد. میهمانان با توجه به تعداد نفرات و بودجه‌ای که دارند، می‌توانند واحد موردنظرشان را از میان گزینه‌های اقامتی مختلف این هتل انتخاب کنند.

هتل خلیج فارس گناوه

رستوران و کافی شاپ

خوب است بدانید میهمانان هتل ستاره خلیج فارس گناوه هر روز صبح این امکان را دارند تا به سالن صبحانه‌خوری هتل مراجعه نمایند. در سالن می‌توانند صبحانه لذیذ خود را از بوفه رستوران هتل انتخاب و صرف کنند. صبحانه هتل عبارت است از کره، چای، آبمیوه، مربا، نان فرانسوی، پنیر، شیر، نان ایرانی و تخم مرغ آبپز که به صورت رایگان به تمامی میهمانان عزیز هتل عرضه می‌شود.
رستوران هتل با دارا بودن منویی بلند و متنوع از غذاهای لذیذ و مقوی قادر است سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کرده و به دست شما برساند.

هتل خلیج فارس گناوه

امکانات رفاهی هتل ستاره خلیج فارس

عمومی:/ پارکینگ/ آسانسور/ نمازخانه / صندوق امانات/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران.
جلسه و همايش: سالن چند منظوره.
خارج از هتل: فضای سبز.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای دریا/ نمای خیابان.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فکس/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل خلیج فارس گناوه

نحوه دسترسی به هتل ستاره خلیج فارس

هتل در بندر گناوه، خیابان خلیج فارس (خیابان ساحلی) واقع شده‌است.

هتل خلیج فارس گناوه

هتل خلیج فارس گناوه

هتل خلیج فارس گناوه

هتل خلیج فارس گناوه

هتل خلیج فارس گناوه

هتل خلیج فارس گناوه

هتل خلیج فارس گناوه

هتل خلیج فارس گناوه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *