جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل اسپیناس پالاس تهران اقامتی رویایی در دل پایتخت

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ شهریور ۱۴۰۱

هتل اسپیناس پالاس شما را به اقامتی رویایی در دل پایتخت دعوت می‌کند. این هتل ۵ ستاره، لوکس‌ترین هتل تهران به شمار می‌رود و با خدمات بی‌نظیرش سالانه پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر جهان است. افتتاح هتل به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد. معماری چشم‌نواز، موقعیت جغرافیایی مناسب، مهمانداران کارآزموده و اتاق‌های امن و راحت شما را به یاد برترین هتل‌های ۵ ستاره مانند هتل استقلال تهران خواهد انداخت. هتل اسپیناس در ۲۱ طبقه احداث شده و حدود ۴۰۰ اتاق را شامل می‌شود. رستوران، لابی، اتاق جلسات، سالن‌های ورزشی، کافه و دیگر امکانات تفریحی با ورود به این هتل در اختیار شما است. در این مطلب نگاهی اجمالی به این هتل باشکوه انداخته‌ایم.

هتل اسپیناس پالاس تهران 800x500 هتل اسپیناس پالاس تهران اقامتی رویایی در دل پایتخت

نمای کلی از هتل اسپیناس تهران

این هتل تهران لوکس و مجلل بوده و در ارتفاعات غرب و محله سعادت‌آباد قرار دارد. با اقامت در طبقات بالایی، پایتخت زیر پای شما است و شب روشن و زیبای آن می‌تواند برایتان جذاب باشد. دسترسی به بسیاری از اماکن تفریحی تهران با اقامت در این هتل در دسترس شما خواهد بود.

امکانات هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس

معماری هتل لوکس و لاکچری است. با ورود به آن شما یک هتل ۵ ستاره را در اطراف خود می‌بینید. این هتل امکانات بی‌نظیری دارد که آن‌ها را برای شما لیست کرده‌ایم. این امکانات شاید در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره مانند هتل استقلال تهران دیده شود.

رستوران لاتون

وقتی به خوشمزه‌های هتل سر می‌زنیم نام لاتون در میان آن‌ها می‌درخشد. یک رستوران مدرن با طراحی مجلل و باشکوه که انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را با طعمی بی‌نظیر سرو می‌کند.

کافه سان ست

کافی‌شاپ هتل اسپیناس در تهران معروف است. مکانی تشریفاتی، مناسب برای قرار‌های مهم کاری و دیدار‌های دوستانه. چیدمان کافه چشم‌نواز است و نوشیدنی‌های گرم و سردش هر ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. در اینجا از دم‌نوش‌های سنتی تا مدرن‌ترین شیک‌های اروپایی در دسترس شما است.

رستوران اسکای لانژ

سوشی بار، سرو صبحانه سلف‌سرویس، انواع غذا‌های دریایی، ایرانی و فرنگی در اسکای لانژ برای شما سرو می‌شود. رستورانی در طبقه ۲۱ هتل که نمایی زیبا از تهران را به نمایش می‌گذارد. اینجا محل مناسبی برای قرار‌های کاری است و تمامی امور با تشریفات خاصی صورت می‌گیرد.

رستوران دیبا

یکی از بخش‌های اصیل، جذاب و نوستالژیک هتل که با الهام از معماری اصیل ایرانی دیزاین شده است. در رستوران دیبا چای و قهوه و غذا‌های سنتی قابل سفارش است.

تالار‌های هتل اسپیناس

در هتل اسپیناس تالار‌های متعددی وجود دارد که در فصول مختلف جهت برگزاری ایونت‌های بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرند. این تالار‌ها مجهز به سیستم صوتی مدرن، نورپردازی جذاب، مهمانداران کارآزموده، سفره عقد و خدمات تصویری هستند که انجام یک ایونت لاکچری را برای شما ممکن می‌کند. از جمله آن‌ها می‌توان به تالار پالاس، اتاق جلسات برنا و پارسا، تالار ایوان، تالار بزرگ، تالار لاتون، تالار‌امیران یک و ۲ و تالار پارسه یک و ۲ اشاره کرد که ظرفیتی بین ۲۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر را در خود جای می‌دهند.

مراکز سلامتی و زیبایی هتل اسپیناس

هتل اسپیناس پالاس تهران1 800x599 هتل اسپیناس پالاس تهران اقامتی رویایی در دل پایتخت

این مراکز در مناطق شمالی تهران معروف هستند. ارائه خدمات آرایشی به آقایان و بانوان در محیطی آرام با دکوراسیونی لاکچری برای عموم مهیا است. پاک‌سازی پوست، لایه‌برداری، ماسک و کراتین مو، پرافین تراپی، مانیکور و پدیکور، فیشیال صورت، کاشت مژه، اصلاح ریش و مو و دیگر خدمات آرایشی در این مکان قابل انجام است.

سالن ماساژ

ماساژور‌های حرفه‌ای هتل در سالن ماساژ منتظر شما هستند تا ساعتی جذاب را برایتان رقم بزنند. در هتل اسپیناس انواع خدمات ماساژ از جمله ماساژ تایلندی، ماساژ سنتی، سنگ داغ و ماساژ صورت همه‌روزه در حال انجام است.

حمام سنتی

امروزه هتل‌های لوکس داخلی نگاه ویژه‌ای به حمام سنتی دارند. هتل اسپیناس پالاس در محیطی پاکیزه، امن و آرام زیر نظر خدمه‌ای حرفه‌ای امکان حضور یک‌ساعته در گرمابه سنتی را برای شما فراهم کرده است. در اینجا به سبک سنتی حمام کنید و از خدمات ماساژ بهره‌مند شوید.

سالن‌های ورزشی

سالن بدنسازی هتل مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌ها است. همه‌روزه افراد مشهور برای حفظ تناسب‌اندام به این مکان می‌آیند. استخر، سونا و جکوزی در کنار ورزش‌های دیگر شما را به جنب‌وجوش وادار می‌کند.

اتاق‌های سر به فلک کشیده هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران2 800x533 هتل اسپیناس پالاس تهران اقامتی رویایی در دل پایتخت
تمامی اتاق‌ها در این مکان، امکانات یک هتل ۵ ستاره را در اختیار شما می‌گذارند و به بهترین نحو دیزاین شده‌اند:
– اتاق‌های دبل این هتل ۳۵ متر فضا در اختیار شما می‌گذارند. برخی از آن‌ها چشم‌انداز بی‌نظیر به شهر و برخی دیگر به کوه‌های البرز دارند.
– اتاق‌های توئین امکانات بیشتری نسبت به اتاق دبل دارند. چای‌ساز، حمام گرم، یخچال، سشوار، مینی بار و هرآنچه آن نیاز دارید در اینجا فراهم است.
– اتاق‌های رویال فمیلی متراژی حدود ۴۵ مترمربع دارند و تخت‌های دو و سه‌نفره را در اختیار شما می‌گذارند. دلبازتر از توئین هستند و یک بالکن ۵ متری به آن‌ها اضافه شده است.
– سوئیت جونیور از لاکچری‌ترین اتاق‌های هتل است. مساحتی حدود ۶۰ مترمربع که یک سوئیت با اتاق خوابی مجزا را شامل می‌شود. مبلمان کوچکی در اتاق اصلی است و در هر دو اتاق تختخواب دبل سایز بزرگ وجود دارد.
– سوئیت رویال هتل اسپیناس اقامتگاهی رویایی است. با متراژی بالغ بر ۱۲۰ مترمربع و امکاناتی همچون فرش دستبافت، جکوزی اختصاصی، تلویزیون ۵۵ اینچ، اینترنت پرسرعت رایگان، بالکن بزرگ و چشم‌انداز بی‌نظیر که به امکانات معمول یک هتل ۵ ستاره اضافه شده است.
– سوئیت سیگنچر پالاس برترین اتاق‌های هتل را شامل شده و هزینه بالایی دارد. البته به همان میزان امکانات ویژه‌ای در اختیار شما می‌گذارد. از ویو ابدی که بگذریم به متراژی بالغ بر ۲۰۰ مترمربع می‌رسیم. یک نشیمنگاه بزرگ با مبلمان لاکچری و اتاق‌خواب‌هایی لوکس و چشم‌نواز.

سخن پایانی

اسپیناس پالاس در کنار هتل استقلال تهران برترین هتل تهران شناخته می‌شود. اسپیناس پالاس با امکانات بی‌نظیر، رویای اقامت در یک هتل ۵ ستاره فول‌امکانات را برای شما محقق کرده است. با رزرو اقامت در این هتل از طریق اسنپ تریپ اوقاتی به‌یادماندنی برای خود و همراهانتان به یادگار بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد