رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

با کمترین هزینه در هتل های خوب تهران اقامت کنید

تاریخ بروزرسانی :
۸ اسفند ۱۳۹۷

برای سفر به تهران لازم نیست دنبال دلیل بگردید، کافی‌ست قصد سفر کنید، دلیل خودش پیدا می‌شود. شهر بزرگی که با تلفیقی از بافت سنتی و مدرن، جذابیت‌های تفریحی و تاریخی به هر دلیلی، از سیاحت تا زیارت، می‌تواند مقصد سفری دلچسب باشد.

 با کمترین هزینه در هتل های خوب تهران اقامت کنید

بسیاری از ما تهران را شهر هزینه‌ها می‌دانیم و احتمالا بارها پیش‌آمده از ترس بالا رفتن خرج و مخارج سفر، این شهر را از میان گزینه‌هایمان خط زده‌ایم. ترسی اشتباه و کلیشه‌ای که ما را از تجربه سفری لذت‌بخش بازداشته است.
ازآنجایی‌که ترافیک از معضلات همیشگی تهران است، شاید بهتر باشد که باتوجه به هدف سفرتان، هتلی را انتخاب کنید که موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد. برای مثال، اگر سفرتان تفریحی است هتلی که در مرکز شهر و نزدیک به مکان‌های توریستی قرارگرفته، مناسب‌تر است و یا اگر سفر کاری در پیش دارید هتلی را انتخاب کنید که یا به موقعیت مکانی هدفتان نزدیک‌تر باشد یا دسترسی مناسبی به خطوط حمل‌ونقل عمومی داشته باشد. بدین ترتیب هم از میزان هزینه‌ها کم می‌شود و هم ترافیک کلافه‌تان نمی‌کند.
حضور قشرهای مختلف با درآمدهای مالی متفاوت، باعث رشد انواع و اقسام اقامتگاه‌ها در تهران شده است به همین خاطر هنگام سفر به تهران انتخاب‌های گسترده‌ای از مهمان‌خانه‌ها تا هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره پیش رویتان قرار دارد. ازآنجاکه اصلی‌ترین هزینه یک سفر برای بسیاری از ما، هزینه‌های مربوط به اقامت است، شناخت هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که در عین حال که امکانات خوبی در اختیار شما می‌گذارند قیمت مناسبی هم دارند، به میزان زیادی هزینه‌های سفر را کاهش خواهد داد.

-های-تهران با کمترین هزینه در هتل های خوب تهران اقامت کنید

هتل شیان تهران
یک هتل سه ستاره در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و خوش‌منظره که با اقامت در آن، سفری فارغ از هیاهوی شهری خواهید داشت. این هتل در شرق تهران و در مجاورت پارک جنگلی لویزان قرار دارد. برای دسترسی به مرکز شهر نیز نزدیکی هتل به اتوبان‌های امام علی، زین‌الدین و شهید بابایی کارتان را ساده‌تر خواهد کرد. فضای دلنشین هتل شیان، اتاق‌های مرتب، منوی متنوع رستوران و کافی‌شاپ هتل در برابر قیمت‌های مناسب آن، مطمئنا برایتان بسیار جذاب خواهد بود.قیمت دقیق رزرو هتل شیان تهران را اینجا ببینید.

هتل بلوط
این هتل سه ستاره در منطقه خوش آب‌وهوای ولنجک و دور از شلوغی‌های شهر قرار دارد. هتلی با ۱۵ اتاق با چیدمانی شیک و مدرن که از چشم‌اندازی زیبا از باغ و کوه‌های شمال برخوردارند. این هتل با داشتن امکاناتی مثل پارکینگ روباز، رستوران‌های متعدد ایرانی و خارجی، اینترنت رایگان و استخر روباز (ویژه آقایان) جذابیت زیادی برای مسافران پیداکرده است.

-ها با کمترین هزینه در هتل های خوب تهران اقامت کنید

همچنین دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب، موزه کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران و مراکز خریدی مثل توچال، بازار تجریش و پاساژ پالادیوم از مزایای دیگر این هتل است.

هتل هالی
هتل هالی، یکی از هتل‌های باسابقه‌ عرصه هتلداری است که با سه ستاره در قلب تهران می‌درخشد. هتلی که موقعیت مکانی مناسبش باعث دسترسی راحت مسافران به خیابان‌های اصلی، ارگان‌های دولتی و غیردولتی، مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری شده است. این هتل ۵ طبقه دارای ۳۷ اتاق است و از امکاناتی مثل رستوران، کافی‌شاپ، لاندری، اینترنت رایگان، خیاط‌خانه، تاکسی‌سرویس، صرافی، پارکینگ اختصاصی و سیستم تلفن سانترال جهت برقراری داخلی و بین‌المللی برخوردار است. نزدیکی به ایستگاه متروی فردوسی و سیستم حمل‌ونقل عمومی از مزایای بسیار خوب هتل هالی است که دسترسی به نقاط مختلف تهران را آسان کرده است.

هتل شیراز تهران
هتلی سه ستاره که در خیابان سعدی شمالی و در قلب تپنده‌ی تهران قرارگرفته است. مزیت اقامت در قلب شهر نیز نزدیکی به شریان‌های حیاتی یعنی وسایل نقلیه عمومی و دسترسی آسان به تمامی نقاط شهر و همین‌طور نزدیکی به مکان‌های دیدنی و تاریخی است.

این هتل ۴ طبقه، دارای اتاق‌های یک‌تخته تا سه‌تخته و هم‌چنین سوییت‌های ویژه و یک‌تخته است. هتل شیراز تهران با داشتن رستوران و کافی‌شاپ به همراه محیطی آرام، پرسنلی خوش‌برخورد و از همه مهم‌تر قیمت‌های مناسب، اقامتی مطلوب و کم‌هزینه را برایتان رقم خواهد زد.

هتل ایرانشهر
هتل ایرانشهر از باسابقه‌ترین هتل‌های تهران، با نام قدیم “لوزان” است که دریکی از نقاط فرهنگی پایتخت قرار دارد. این هتل از یک سمت به خانه هنرمندان و سالن تئاتر ایرانشهر و از سمت دیگر به کتاب‌فروش‌های معتبر بسیاری، نزدیک است.

-رستوران با کمترین هزینه در هتل های خوب تهران اقامت کنید

به همین دلیل اقامتگاه درجه یکی برای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر به حساب می‌آید.
این هتل ۳ ستاره دارای ۴۸ اتاق یک‌تخته، دوتخته، سوییت و آپارتمان است که همگی دارای دکوراسیون و تجهیزات مدرن هستند. هتلی که در ازای قیمت مناسب امکانات مختلفی ازجمله رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت، تاکسی‌سرویس و لاندری در اختیارتان قرار می‌دهد. دسترسی آسان به بازار، فرودگاه، ترمینال مسافربری، راه‌آهن، مکان‌های دیدنی، موزه‌ها، وزارتخانه‌ها و اداره‌های مرکزی از دیگر مزایای این هتل است.

هتل پژوهش
هتل پژوهش یکی از هتل‌هایی است که در منطقه‌ای به‌دوراز شلوغی و آلودگی شهر، در غرب تهران و در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر قرار دارد. موقعیت مکانی مناسب این هتل، آرامش و آب‌وهوای دلپذیری را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل ۳ ستاره دارای دوطبقه و ۴۵ واحد اقامتی است. هتلی که قرارگیری آن خارج از محدوده طرح ترافیک و قیمت بسیار مناسبش ازجمله مزایایی هستند که هتل پژوهش را جذاب‌تر می‌کنند.
به‌علاوه این هتل دارای امکانات مختلفی مانند رستوران، فضای نگهداری کودک، لابی، سالن کنفرانس و فضای سبز نیز هست. امکاناتی که به همراه فضای آرام، پرسنل مجرب و خوش‌رفتار سبب خواهند شد تا سفر دلنشینی را سپری کنید.

مهمانسرای کشاورز
اقامتگاهی سه ستاره و باکیفیت در بلوارکشاورز، که در زیباترین و دنج‌ترین بلوارهای تهران قرارگرفته است. مهمانسرایی اصیل که در سال ۱۳۴۰ ساخته‌شد و بعد از بازسازی سال ۱۳۹۴ امکاناتی به آن اضافه شد. این مهمان‌پذیر دارای ۵ طبقه و ۶۵ اتاق است. در مهمانسرای کشاورز به دلیل داشتن قیمت مناسب در برابر امکاناتی مثل پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، خدمات نظافت و خانه‌داری و تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، اقامت مطلوب و کم‌هزینه‌ای را تهران تجربه خواهید کرد. مزیت دیگر این هتل دسترسی آسان به مرکز شهر است، به‌طوری‌که با میدان ولیعصر تنها ۵ دقیقه فاصله دارد .لیستی از هتل های مرکز شهر نزدیک میدان ولیعصر و خیابان آزادی را بهمراه قیمت اینجا ببینید.

 با کمترین هزینه در هتل های خوب تهران اقامت کنید

همچنین شما می‌توانید با اتوبوس‌های تندروی BRT به‌راحتی از تمام نقاط تهران دیدن کنید.

هتل ساسان
هتل ساسان یکی از هتل‌های قدیمی تهران است که در خیابان شریعتی از خیابان‌های مهم پایتخت قرار دارد. این هتل ۲ ستاره دارای ۵ طبقه و ۳۵ اتاق دوتخته و سه‌تخته است که در سال ۱۳۹۶ بهسازی و امکانات جدیدی به آن اضافه شد. هتل ساسان از طرفی با بورس مانتوفروشی در میدان هفت تیر فاصله چندانی ندارد و از طرف دیگر به سینما تهران، سینما سروش و همین‌طور مراکز درمانی مانند بیمارستان ایرانشهر و بیمارستان خانواده نزدیک است. قیمت مناسب این هتل برای مسافرانی که به دنبال اقامتی کم‌هزینه هستند انتخاب شایسته‌ای خواهد بود.

هتل مینا
هتل مینا یکی از هتل‌های قدیمی تهران است که در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. هتلی ۲ ستاره که دارای ۶ طبقه و ۷۵ اتاق است. این هتل در خیابان مفتح جنوبی و در نزدیکی بازار بزرگ تهران قرار دارد و به سبب قرارگیری بین ایستگاه متروی طالقانی و دروازه دولت دسترسی به نقاط دیگر شهر را نیز آسان کرده است. باتوجه به قیمت مناسب این هتل، با اقامت در آن سفری کم‌هزینه را تجربه خواهید کرد.
در ادامه بهتر است یکی از راهنماهایی را در سفر برای خودم بسیار مفید بوده است را برای شما نیز بیاورم این جدول و مقاله برای عموم مسافران خالی از لطف نیست. فاصله شهر های مختلف تا تهران .

-تهران با کمترین هزینه در هتل های خوب تهران اقامت کنید

در کلان‌شهر تهران آنچه که این هتل‌های کم‌ستاره را متمایز می‌کند رقم زدن اقامتی به‌صرفه و در عین حال ارائه امکانات عالی توسط آنهاست. امکاناتی که در مقابل قیمت مناسب هتل، شما را مجاب به اقامت خواهد کرد. کافی‌ست که با توجه به هدف سفرتان و موقعیت‌های مکانی مورد نظرتان در شهر تهران، هتل موردنظر را از میان آنها انتخاب کنید و مطمئن باشید که سفری به‌صرفه را سپری خواهید کرد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *