جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

با چند هتل پنج ستاره در تهران آشنا شوید

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

هتل‌های پنج ستاره تهران هتل‌هایی لوکس و باامکانات بالا هستند که البته از لحاظ قیمت نیز جزو هتل‌های گران‌قیمت محسوب می‌شوند. این هتل‌ها برای افرادی مناسبند که مشکلی با پرداخت هزینه زیاد برای رزرو هتل ندارند و برایشان مهم است که در هتلی اقامت داشته باشند که از لحاظ امکانات کامل باشد. در این مطلب درباره چند هتل پنج ستاره در تهران صحبت‌ کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

هتل پارسیان آزادی تهران با چند هتل پنج ستاره در تهران آشنا شوید

هتل پارسیان آزادی تهران

از آنجایی که سال‌هاست پایتخت با مشکل آلودگی هوا دست‌وپنجه نرم می‌کند خیلی از مسافران در انتخاب هتل دنبال این هستند که در هتلی اقامت داشته باشند که در منطقه‌ای خوش‌آب وهوا قرار داشته باشد. یکی از دلایل محبوبیت هتل پارسیان آزادی نیز همین است. این هتل که یکی از مشهورترین هتل‌های تهران است نزدیک به منطقه خوش‌آب‌وهوای اوین و کوه‌های توچال قرار دارد.
هتل پارسیان آزادی در بزرگراه چمران واقع شده و به همین دلیل دسترسی‌اش به مناطق دیگر شهر نیز نسبتا خوب است. این هتل یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه پایتخت است که قدمتش به پیش از انقلاب برمی‌گردد. پیش از انقلاب هتل پارسیان آزادی با نام هایت شهرت داشته. با وجود قدمت زیادی که این هتل دارد اما از لحاظ امکانات و تجهیزات به‌روز است و توقع شما را از یک هتل پنج ستاره برآورده می‌کند. در هتل پارسیان آزادی به فروشگاه، آرایشگاه، خشک‌شویی و گالری هنری دسترسی دارید. امکانات تفریحی هتل نیز در سطح خوبی است و مجموعه ورزشی، استخر، سونا و حمام سنتی دارد. چند کافه و رستوران نیز در هتل پارسیان آزادی هسست که غذاهای متنوع و باکیفیتی سرو می‌کنند. البته قیمت غذاهای رستوران نیز مثل خود هتل بالاست. کیفیت و تنوع صبحانه نیز در این هتل رضایت بخش است.
در هتل پارسیان آزادی تهران برای رزرو اتاق یک تخته باید ۵۵۰ هزار تومان بپردازید. گران‌ترین واحد اقامتی هتل پارسیان آزادی تهران سوئیت دو تخته پرزیدنتال است که برای رزروش باید ۳ میلیون و ۴۵ هزار تومان پرداخت کنید.

هتل نووتل تهران با چند هتل پنج ستاره در تهران آشنا شوید

هتل نووتل تهران

هتل نووتل یکی دیگر از هتل‌های لوکس تهران است. این هتل پنج ستاره از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شرایطی است که شاید برای همه مناسب نباشد اما برای کسانی که می‌خواهند نزدیک به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی اقامت داشته باشند گزینه مناسبی است. هتل نووتل تهران در کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران-قم و روبه‌روی ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد. اگر بخواهید از این هتل به تهران بروید با حدودا ۵۰ دقیقه رانندگی به بازار بزرگ تهران می‌رسید. امکانات هتل نووتل نیز در سطح مناسبی است و به‌ویژه غذای هتل کیفیت خوبی دارد. هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل نووتل تهران ۵۰۰ هزار تومان است. گران‌ترین واحد اقامتی هتل نووتل سوئیت یک خوابه و دو تخته است. برای رزرو این سوئیت باید ۱ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان بپردازید.

هتل پرشین پلازا تهران
وقتی در خیابان بهشتی تهران باشید، یکی از ساختمان‌هایی که توجه‌تان را به خود جلب می‌کند ساختمان هتل پرشین پلاز تهران است. این ساختمان بلند و سفید، هتلی ۱۶ طبقه است که ۹۶ واحد اقامتی مجهز دارد. از لحاظ امکانات، اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پرشین پلازا در سطح بالایی هستند که از یک هتل پنج ستاره در تهران انتظار می‌رود. از لحاظ دسترسی به مناطق مختلف نیز هتل پرشین پلازا در وضعیت مناسبی است. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از این هتل به ایستگاه متروی شهید بهشتی می‌رسید. ایستگاه اتوبوس و تاکسی نیز به هتل نزدیک است. اگرچه هتل پرشین پلازا رستورانی ایرانی دارد اما رستوران‌های معروفی مثل نایب، وزرا، هانی و پارسه نیز به آن خیلی نزدیک هستند. هزینه رزرو اتاق یک‌ تخته در هتل پرشین پلازا تهران ۳۴۲ هزار تومان است. سوئیت دو خوابه و سه تخته لاکچری، گران‌ترین واحد اقامتی هتل پرشین پلازا تهران است. برای رزرو این سوئیت باید ۱ میلیون و ۱۰ هزار تومان بپردازید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد