جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نوروز آزمون فعالیت های گسترده گردشگری است

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ اسفند ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: نوروز آزمون فعالیتهای گسترده گردشگری و درک نقاط قوت و ضعف درقالب گردشگری انبوه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان، رضا علیزاده در جلسه ی ستاد هماهنگی سفر ویژه ستاد اسکان فرهنگیان که با حضور مدیر کل و معاونین سازمان آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد با تشکر و قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران ستاد اسکان فرهنگیان به جهت ارایه خدمات در ایام نوروز و تابستان ۱۳۹۲ گفت: تلاش اداره کل میراث فرهنگی بر این قرار گرفته است تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی ادامه داد: گردشگری به دلیل وجه اقتصادی درآمدزایی ،ارزآوری ،اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم از قابلیت تبیین برنامه های مورد نظر اقتصاد مقاومتی برخوردار است.

علیزاده یادآور شد: برای آنکه بتوانیم به توسعه گردشگری دست یابیم می بایست از بزنگاه هایی چون نوروز به نحو احسن بهره برداری شود.نوروز آزمون فعالیتهای گسترده گردشگری ودرک نقاط قوت و ضعف در قالب گردشگری انبوه است. تلاش بر این است سفرهای انبوه (در نوروز و سایر فصول)به سوی سفرهای هدفمند و خلاقانه هدایت شود.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان تاکید کرد:امروزه انتظار می رود با آمادگی کامل و خلق و خوی مهمان نوازی گیلانی به استقبال میهمانان نوروزی برویم.

وی در ادامه گفت:سفر مطلوبانه و خاطره انگیز ، انگیزه سفرهای مجدد در طول سال بویژه ایام غیر پیک را به همراه خواهد آورد.

علیزاده اظهار داشت: ستاد اسکان فرهنگیان با قشری فرهیخته مواجه است.بنابراین خود آنان بهترین سفیران استان گیلان خواهند بود، باید با ارایه ی خدمات کیفی به مسافران نوروزی در معرفی هر چه بهتر و بیشتر استان تلاش کنیم.

وی معرفی همه ی ظرفیت هاای استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: اقلام تبلیغاتی باید دراختیار مسافران قراربگیرد تا مسافران نوروز از همه ی جاذبه های گردشگری استان بازدید نمایند.این مسئول میراث فرهنگی گیلان عرضه ی محصولات صنایع دستی در نوروز را جزءمهمترین برنامه های ستاد اجرایی هماهنگی سفر برشمرد و گفت: در مراکز اسکان فرهنگیان فضایی برای عرضه ی محصولات صنایع دستی و سوغات استان مهیا شود که این امر اقتصادی کردن سفر را به همراه خواهد داشت.

علیزاده همچنین به لزوم برنامه ریزی برای انجام سفرهای گروهی با دفاتر خدمات مسافرتی استان تاکید کرد.

untitled2 نوروز آزمون فعالیت های گسترده گردشگری است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد