جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نمایشگاه های آهپادا

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ آبان ۱۳۹۸

انجمن صنایع دستی آهپادا در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های خود در جهت معرفی بهتر محصولات دستی کشورهای جنوب شرقی آسیا و تشویق تولید کنندگان برای ساخت محصولاتی که قابلیت دریافت مهر اصالت یونسکو – آهپادا را داشته باشند اقدام به برپایی نمایشگاه هایی به صورت دائم و موقت کرده است.

الف – نمایشگاه های دائمی آهپادا
آهپادا در مرکز بین المللی هنرهای دستی تایلند در شهر بانگاسی دارای یک فضای دائمی برای نمایش محصولات دارای مهراصالت بوده و پذیرای نمایشگاه های دوره ای از کشورهای منطقه و خارج از منطقه نیز می باشد.

ب- نمایشگاه های موقت آهپادا
اعضای آهپادا تلاش دارند تا محصولاتی که نشان اصالت آهپادا- یونسکو را دریافت می کنند از پوشش خبری و رسانه ای مناسبی بهره مند شوند تا به این ترتیب انگیزه های لازم هم برای فروشندگان و هم برای خریداران ایجاد شود. در راستای دستیابی به همین هدف بود که اولین نمایشگاه بین المللی آ.سه. آن در سال ۲۰۰۲ درATF بانکوک برگزار شد. ATF اولین نمایشگاهی بود که در آن هر ۱۰ کشور عضو آ.سه.آن دست به دست هم دارند تا فرصتی بی نظیر را در اختیار مردم جهان قرار دهند و آن ها را به دیدن بهترین و جدیدترین محصولات صنایع دستی خود ترغیب نمایند. این برنامه فرصت خوبی را پدید آورد تا آهپادا بتواند برنامه مهر اصالت خود را به بخش تجاری آ.سه.آن معرفی کند.

پس از آن نمایشگاه های دیگری نیز برگزار شد که به ذکر نمونه هایی از آن بسنده می شود:
نمایشگاه شورای هنرهای دستی یونسکو، دهلی نو،۲۰۰۵.
نمایشگاه آ.سه.آن،کوالالامپور،۲۰۰۶.
هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی جاکارتا،۲۰۰۶.

مهر اصالت یونسکو- آهپادا و شرکت آثار دارای این نشان در نمایشگاه های متعدد نتایج و مزایای بسیاری را برای تولیدکنندگان این نشان اذعان می دارند این گواهی در افزایش میزان تولید و فروش آنها موثر بوده ، چرا که تبلیغات رسانه ای درباره موفقیت های برندگان این نشان سبب اقزایش آگاهی عمومی نسبت به این برنامه و توجه مردم به خرید محصولاتی با این نشان شده است .
از سوی دیگر موفقیت فروش تولید کنندگان دارای مهر اصالت، کشورهای بیشتری را به شرکت در این برنامه ترغیب نموده است، به گونه ای که یونسکو سطح برنامه را گسترده تر کرده و در سال ۲۰۰۴ کشورهای جنوب و مرکز آسیا را نیز تحت پوشش قرار داده است. ایجاد سازمان کاکسا در آسیای مرکزی نمونه ای مثبت از این تجربه می باشد.

آهپادا 1 نمایشگاه های آهپادا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *