رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ اسفند ۱۳۹۲

نمایشگاه صنایع دستی به صورت کارگاههای زنده در ایلام

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ – معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گفت: به مناسبت ایام تعطیلات نوروز نمایشگاه صنایع دستی به صورت کارگاههای زنده در کاخ والی شهر ایلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام رائد ناصری فر گفت : این نمایشگاه در راستای معرفی صنایع دستی بومی و سنتی و نیز برای عموم و گردشگران در کاخ وال شهر ایلام به مدت ۱۳ روز در ایام تعطیلات نوروز با ۲۰ غرفه همراه با برپایی سیاه چادر عشایری برای نمایش زندگی عشایری و آداب مردم شناسی دایر می شود.

ناصری فر افزود : همچنین فروش محصولات غذایی سنتی در سیاه چادر جلوه خاص و ویژه ای برای گردشگران به ویژه گردشگران خارجی دارد .

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گفت : از ویژه برنامه های امسال برگزاری نمایشگاه سراسری سوغات و صنایع دستی کشور در شهرستان دره شهر است این نمایشگاه در جوار موزه باستانشناسی و در سایت موزه شهر تاریخی سیمره با ۶۰ غرفه فروش برگزار میشود.

وی تصریح کرد : همزمان با برگزاری نمایشگاه برپایی سیاه چادرهای محلی و نمایش زندگی عشایری مناطق جنوبی استان از نقاط بارز این نمایشگاه سراسری خواهد بود این نمایشگاه توسط بخش خصوصی از ۱ تا ۱۳ فروردین ماه سال ۹۳ در شهر تاریخی سیمره برگزار می شود.
untitled نمایشگاه صنایع دستی به صورت کارگاههای زنده در ایلام

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *