رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ فروردین ۱۳۹۶

نقشه گردشگری پایتخت اصلاح می‌شود

لینک این مطلب کپی شد!

معاون گردشگری استان تهران از اصلاح و تکمیل نقشه گردشگری تهران در چاپ جدید خبر داد.

این سخنان واکنش علی رفیعی – معاون گردشگری استان تهران – به گزارش ایسنا درباره نقشه گردشگری تهران است که به شکلی ناقص و با داده‌هایی مربوط به دست کم چهار – پنج سال پیش منتشر شده و در اختیار گردشگران نوروزی قرار گرفته است. نقشه‌ای که مسیرهای دقیق دسترسی به جاذبه‌های گردشگری را نشان نمی‌دهد و بیشتر از آن‌که مصرف گردشگری داشته باشد، کاربری شهری دارد، اما با عنوان «نقشه کاربردی گردشگری» توزیع می‌شود و نمونه ناخواناتر آن را نیز شهرداری تهران توزیع کرده است.

معاون گردشگری استان تهران به فاصله یک روز پس از انتشار گزارش ایسنا با عنوان «گاف ۱۰۰ هزار نسخه‌ای در تهران» با بیان این‌که نقشه‌های گردشگری شهر تهران نقص‌هایی در جانمایی کامل مقاصد و اماکن مورد نیاز گردشگران در محورهای مواصلاتی و ارتباطی دارند، تاکید کرد: در چاپ جدید، نقشه گردشگری پایتخت با ظاهری متفاوت و کاربردی، اصلاح و تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، رفیعی ادامه داد: ۱۰۰ هزار نقشه گردشگری که در خبرها عنوان شده برای شهرهای استان از جمله تهران، ری، شمیرانات است که با مشارکت شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها برای مسافران و گردشگران نوروز ۹۶ استان تهران چاپ و توزیع شده است.

او اظهار کرد: از سال‌های گذشته، تعداد قابل توجهی نقشه گردشگری تهران باقی مانده بود و امسال فقط سه هزار نسخه برای اطمینان بیشتر با همان طرح و جانمایی گذشته بازنشر شد و اعلام ۱۰۰ هزار نقشه گردشگری، به تمام استان تهران مربوط است.

رفیعی همچنین بیان کرد: اتوبوس دوطبقه گردشگری نقشه مختص به خود را دارد که در آن، مسیرهایی که این اتوبوس قابلیت تردد و توقف دارد، جانمایی شده است.

معاون گردشگری استان تهران گفت: چاپ نقشه گردشگری شهرستان ری با جانمایی کامل مقاصد گردشگری و اماکن مورد نیاز مسافران، یکی از مهمترین اقدامات سال جدید در حوزه گردشگری بود که با مشارکت فرمانداری شهرستان ری و شهرداری منطقه ۲۰ تهران انجام شد.

نقشه گردشگری تهران نقشه گردشگری پایتخت اصلاح می‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *