جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نظارت بیشتر بر ارائه خدمات به گردشگران در نوروز

تاریخ بروزرسانی :
۳ فروردین ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۳ – خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ نخستین نشست فوق‌العاده اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به منظور بررسی آخرین وضعیت سفرهای نوروزی هموطنان و اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در محل این ستاد برگزار شد. مرتضی رحمانی موحد در این نشست با اشاره به هماهنگی تمام دستگاه‌های عضو ستاد خواستار نظارت بیشتر بر ارائه خدمات به گردشگران و هموطنان شد.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به سیاست‌های دولت یازدهم مبنی بر تثبیت قیمت کالا دستگاه‌های مسئول باید نظارت بیشتری در این زمینه انجام دهند. رحمانی موحد تاکید کرد: یکی از سیاست‌هایی که سازمان میراث فرهنگی دنبال می‌کند، ثابت نگه داشتن قیمت مراکز اقامتی در سال ۹۳ است تا فشار کمتری در این تعطیلات به هموطنان وارد شود، از این رو با همکاری اداره کل‌های استانی نظارت بیشتری بر مراکز اقامتی تابع سازمان میراث فرهنگی انجام می‌شود.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ارائه آمار سازمان اشاره کرد و گفت: محور و سیاست سازمان میراث فرهنگی در ارائه آمار ،اعلام اقامت_ شب و بازدید از مراکز، موزه‌ها و کاخ موزه‌هاست. رحمانی در ادامه صحبت‌های خود بر حضور مستمر دستگاه‌ها و رابطین در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش‌های روزانه نظارت و فعالیت‌ها به ستاد مرکزی شد.

وی همچنین پیشنهاد بازدیدهای مشترک با اعضای ستاد مرکزی خدمات هماهنگی سفر برای بررسی نحوه حضور اعضای ستاد و ارائه خدمات در استان‌ها و محورهای مواصلاتی را مطرح کرد. رحمانی موحد سپس از برگزاری دومین نشست فوق‌العاده اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با شروع دور دوم سفر های نوروزی خبر داد.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به پروازهای چارتری و مشکلاتی که این نوع پروازها برای سفر و گردشگری به وجود می‌آورد پیشنهاد داد: اعضای دخیل این امر همچون سازمان هواپیمایی کشور دفاتر خدمات مسافرتی با تشکل‌های خصوصی نشست برگزار کنند و مصوبات آن را برای پیشبرد اهداف سازمان میراث فرهنگی در زمینه کاهش مشکلات سفر ارائه کنند. در ادامه رحمانی موحد از اقامت بیش از یک میلیون و ۶۶۱ هزار نفر در تاریخ ۲۸ تا ۲۹ اسفند ماه در مراکز اقامتی خبرداد و گفت: تاکنون استان مازندران در صدر اسکان در مراکز استیجاری قرار داردو با توجه به حجم سفرهای انجام‌شده به این استان باید نظارت‌های بیشتری انجام شود.

او همچنین از شبانه‌روزی بودن دبیرخانه ستاد مرکزی خدمات هماهنگی سفر خبر داد و گفت: در تمامی ایام تعطیلات نوروز این دبیرخانه فعال است و آمادگی دارد تا به شکایات و همچنین نحوه ارائه خدمات رسیدگی کند.

IMAGE635190814103461941 نظارت بیشتر بر ارائه خدمات به گردشگران در نوروز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *