جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فودکورت پلاتین تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ آبان ۱۳۹۶

فودکورت پلاتین تهران، یکی از بهترین و محبوب‌ترین فودکورت‌های پایتخت بوده که در شهرک غرب واقع شده است. این فودکورت، در دو طبقه با مساحتی برابر با یک هزار و دویست متر در جوار یکی از شیک‌ترین مراکز خرید این منطقه به همین نام قرار دارد. فودکورت پلاتین تهران، در بخش فضای داخلی و خارجی بهترین سرویس‌ها را به مهمانان می‌دهد. این فودکورت شامل ۳ رستوران بوده که در طبقه اول مجتمع تجاری پورمهر قرار دارد. در بخش پیتزا فکتوری پلاتین، می‌توانید انواع پیتزاهای آمریکایی، ایتالیایی، لازانیا و پاستا را میل نمایید. البته باید توجه داشته باشید که پاستای ارائه شده در این فودکورت، تفاوت اساسی با پاستاهای سایر رستوران‌ها دارد. پاستای مورد استفاده در پلاتین، در خود این مجموعه تولید شده و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و افزودنی است.
انواع ساندویچ و برگرهای خوشمزه نیز در قسمت برگر کانتری پلاتین برای شما عزیزان عرضه می‌شوند. در این بخش، انواع برگر مرغ، هات داگ، برگر گوشت و ساندویچ‌های مخصوص پلاتین انتظار شما دوستان را می‌کشند. سومین بخش این فودکورت، رستورانی ایرانی است که با دیدن تنوع غذاها در منو و کیفیت بالای آن‌ها به جرگه مشتریان دائمی آن می‌پیوندید. در این رستوران بی‌نظیر، شوید پلو با ماهیچه، انواع کباب، غذاهای پلویی همچون عدس پلو و لوبیا پلو و انواع پلو خورشت به شما عزیزان ارائه می‌شوند. یکی از نکات قابل توجه در این رستوران این است که همه غذاها همراه با ته دیگ نانی سرو شده و قالب پلو به شکل ته دیگی می‌باشد. خبر خوش برای عاشقان دیزی این‌که، در روزهای تعطیل می‌توانید یکی از بهترین دیزی‌های پایتخت را در این رستوران میل نمایید. در نهایت، کافی‌شاپی باصفا و بزرگ در طبقه دوم فودکورت پلاتین قرار دارد. جایی‌که با سرو انواع قهوه در بالاترین کیفیت و شیرینی‌هایی خوشمزه از شما پذیرایی می‌کند.
باید بدانید که فودکورت پلاتین تهران، ظرفیتی برابر با ۴۲۰ نفر را داشته و تعداد ۷۰ تا ۸۰ صندلی نیز در فضای باز برای مهمانان تعبیه شده است.
آدرس: تهران، شهرک غرب، مجتمع تجاری ارم.
شماره تماس: ذکر نشده است.

فودکورت پلاتین تهران 1 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران 2 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران 3 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران 4 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران 5 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران 6 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران 7 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران 8 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران 9 فودکورت پلاتین تهران

فودکورت پلاتین تهران فودکورت پلاتین تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *