رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ مهر ۱۳۹۶

فودکورت طلایی تهران

لینک این مطلب کپی شد!

فودکورت طلایی تهران ، یکی از پاتوق‌های معروف تهران‌نشینان مخصوصاٌ جوانان می‌باشد. جایی که چند سالی از افتتاح آن گذشته و بعد از کمبود وجود فودکورت در شرق تهران، اتفاقی دلنشین و خوب برای اهالی این منطقه به حساب می‌آید. فودکورت طلایی را می‌توانید در پاساژ سپید و در ابتدای خیابان پروین پیدا کنید. به محض ورود به این مکان، دکوراسیون و طراحی شیک و فوق‌العاده آن نظر شما را به خود جلب می‌کند. علی‌رغم وجود ۳۰۰ صندلی در سالن این فودکورت، شاهد چیدمان عالی میز و صندلی‌ها در آن هستیم. به‌طوری‌که، حریم خصوصی مهمانان کاملاٌ رعایت می‌شود.
از ویژگی‌های خوب فودکورت طلایی، وجود مانیتوری ۲۰۰ اینچی بر روی یکی از دیوارهای سالن آن است. می‌توانید در حین خوردن سفارش مورد علاقه‌تان در این مکان، مستندهای جذاب حیات وحش و آشپزی را نیز از این مانیتور تماشا کنید. تهویه مطبوع و مناسب این فودکورت، لحظاتی لذت‌بخش را بریتان فراهم می‌کند. گرمای این سالن در زمستان و خنکی دلنشینش در فصل تابستان، آن را به یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن بعد از ظهری دلچسب تبدیل می‌کند. باید بدانید که فودکورت طلایی تنها فودکورت در تهران بزرگ است که مجهز به سالن vip می‌باشد. مکانی بسیار دنج و آرام که می‌تواند شبی خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم بزند. در این فودکورت، حتی برای سرگرمی فرزندان دلبند شما نیز فکری شده است. سالنی به مساحت ۱۶۰ مترمربع که کودکانتان می‌توانند حسابی در آن جا خوش بگذرانند در این مکان وجود دارد.
غذاهای پرطرفداری همچون مرغ سوخاری، همبرگر، پیتزا و پاستا هر کدام غرفه‌ای جداگانه در فودکورت طلایی تهران دارند. به عنوان مثال، رستوران معروف میزگرد این فودکورت بهترین پیتزاها را برای شما سرو می‌کند. رستورانی که شعبه اصلی آن در محله حسینیه ارشاد تهران بوده و به علت محبوبیت آن در میان مردم و کیفیت بالای غذاهایش، هفتمین شعبه آن نیز در این فودکورت افتتاح شد. پیتزاهای آمریکایی، ایتالیایی و پیتزاهای ویژه میزگرد سه سبک پیتزای خوشمزه این رستوران هستند. رستوران تی‌تو، با ارائه لذیذترین مرغ سوخاری در خدمت شما عزیزان می‌باشد. زمان رفتن به فودکورت طلایی، سر زدن به رستوران یوبرگر و خوردن همبرگرهای دلچسب و خوشمزه آن را فراموش نکنید. جایی‌که ابتدا شاهد افتتاح اولین شعبه‌اش در شهر کرج بودیم و اکنون به یکی از بهترین همبرگری‌های پایتخت تبدیل شده است. خبر خوش این‌که، دلچسب‌ترین استیک‌ها و پاستاها را می‌توانید در غرفه‌های مخصوص این غذاهای خوش‌طعم در فودکورت طلایی نوش‌جان فرمایید.
یکی از غرفه‌های پرطرفدار در این فودکورت غرفه ماست بستنی می‌باشد. اگر میلی به خوردن غذا نداشته و یا مایل به صرف دسری دلچسب بعد از خوردن غذا هستید،سری به این غرفه بزنید. طراحی جذاب و خاص این غرفه در بدو ورود کودکان را به سمت خود جذب می‌کند.
آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان ۱۴۲ شرقی، جنب مرکز خرید سپید.
شماره تماس:۷۷۲۹۷۷۲۹ -(۰۲۱ )

-طلایی-تهران-1 فودکورت طلایی تهران

-طلایی-تهران-2 فودکورت طلایی تهران

-طلایی-تهران-3 فودکورت طلایی تهران

-طلایی-تهران-4 فودکورت طلایی تهران

-طلایی-تهران-5 فودکورت طلایی تهران

-طلایی-تهران-6 فودکورت طلایی تهران

-طلایی-تهران-7 فودکورت طلایی تهران

-طلایی-تهران فودکورت طلایی تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    فود کورت خوبیه ، بر خلاف فود کورت های دیگه دنجه، کاملا تمیز ، سرویس دهی خوب ، تنوع قابل قبول رستوران ها ، اما رستوران هاش در حد خوبن نه عالی، همه چی جلوه ی زیبایی داره و این تنها نکته مثبت هست

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *