جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فعالیت های ستاد مرکز هماهنگی خدمات سفر رونمایی می شود

تاریخ بروزرسانی :
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ – تهران – ایرنا – ۲۵ اسفندماه جاری به عنوان زمان رونمایی از فعالیت های دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور تمامی اعضا تعیین شد.

به گزارش روز دوشبنه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد رئیس ستاد در سومین جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: بر اساس تصویب این جلسه، مراسم رونمایی از فعالیت های دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ساعت ۸ صبح روز یک شنبه ۲۵ اسفندماه جاری در محوطه ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم می تواند نشان دهنده آمادگی دستگاه های عضو این ستاد برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی باشد افزود: همه باید از تمامی ظرفیت های خود برای ارائه خدمات بی عیب و نقص به هموطنان در تعطیلات نوروز استفاده کنیم.

رحمانی موحد بابیان اینکه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر اساس مصوبه دولت تشکیل شده است ادامه داد: دولت از این ستاد انتظار دارد تا به نحو شایسته به ارائه خدمات هماهنگ دستگاهی به گردشگران و مسافران در تعطیلات نوروز و در دیگر ایام سال بپردازد.

معاون گردشگری کشور در ادامه گفت: این مراسم در دیگر استان های کشور نیز برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست هم چنین مقرر شد با توجه به اهمیت حضور و آمادگی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در تعطیلات نوروز نمایندگان تام الاختیار دستگاه های عضو این ستاد به منظور افزایش هماهنگی و نیز تسهیل در ارائه خدمات در محل ستاد مرکزی واقع در ساختمان معاونت گردشگری حضور داشته باشند.

81080765 5558327 فعالیت های ستاد مرکز هماهنگی خدمات سفر رونمایی می شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *