جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شهر سوخته آماده حضور گردشگران نوروزی است

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ اسفند ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۱ – خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه مجلس: نماینده زابل در مجلس می گوید هتل های حوزه انتخابیه اش در تعطیلات نوروز با بیش از ۵۰ درصد تخفیف از مسافران نوروزی پذیرایی خواهند کرد. او همچنین می گوید سایت شهر سوخته بطور کامل آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

حلیمه عالی، نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی CHN از آمادگی سایت شهر سوخته برای بازدید گردشگران نوروزی خبر می دهد و می گوید: شهرسوخته آمادگی پذیرایی از گردشگران نوروزی را دارد.

او با اشاره به برنامه های مسئولان سیستان و بلوچستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی، توضیح می دهد: شورایی از مسئولان مختلف استان تشکیل شده است و شهرهای مختلف برای پذیرایی از مهمان های نوروزی آماده شده اند.

عالی درباره وضعیت هتل ها و مراکز اقامتی استان نیز چنین می گوید: در حال حاضر هتل ها، مدارس و دیگر جاهایی اقامتی در آمادگی لازم به سر می برند و چشم به راه مسافران هستند. ما چند هتل خوب در منطقه داریم. صحبت شده است این هتل ها با تخفیف هایی شاید کمتر از ۵۰ درصد پذیرای مهمان های نوروزی باشند. همچنین اگر کسی نخواست به هتل برود، مدارس آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمان ها را دارند.

نماینده زابل از بهبود وضعیت راه های حوزه انتخابیه اش اعلام رضایت می کند و می گوید: از نظر راه ها وضعیت در سال جاری بهتر از قبل شده و کارهای زیادی انجام شده است. همچنین مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کارهای زیادی برای راحتی گردشگران انجام داده اند. بطور مثال شهر سوخته پیش از این آنطور که باید پذیرای گردشگران نبود. ولی امسال با توجه به تلاش هایی که شده، آماده بازدید گردشگران است. دوستان میراث فرهنگی برای آماده کردن این سایت بیش از دو ماه خانه نرفته اند.

او با بیان این که «سال گذشته حرکت خوبی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی انجام شد و برنامه به پیشواز بهار اجرا شد که تاثیرات تبلیغاتی خوبی داشت. با توجه به این که از ما در بدنه دولت کسی وجود ندارد، انتظار می رود امسال دولت مردان این جای خالی را پر کنند.
IMAGE635292866980548846 شهر سوخته آماده حضور گردشگران نوروزی است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    جالب است بدانيد كه در اينجا بقاياي تمدن بزرك قرار دارد و خط كش و دندان مصنوعي در آن يافت شده

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *