جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فست فود برگرلند تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ مرداد ۱۳۹۶

برگر‌لند از جمله مشهورترین فست فودهای تهران است که در فروردین ماه سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد. این فست فود کم‌کم توانست در میان برگر دوستان جای خود را باز کند و بسیاری از مردم تهران متوجه طعم متفاوت برگرهای آن با بقیه برگری‌های تهران شده‌اند. برگرلند علاوه بر طعم معروف و عالی برگرهایش، صاحبان مشهوری هم دارند. بچه‌های بروبکس که بعد از شهرت در دنیای موسیقی تصمیم به تأسیس این غذای فوری گرفته‌اند. اکنون ۸ شعبه از این غذای فوری در سرتاسر تهران بزرگ وجود دارد. محیط جذاب و لوکس برگرلند در بدو ورود توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. هدف این فست‌فود، ایجاد فضایی متفاوت و با دکوری صنعتی جهت جلب رضایت مهمانان بوده است. دکوراسیون برگرلند کاملاٌ منحصربه‌فرد بوده و مشابه آن را در هیچ جایی پیدا نمی‌کنید.
به نظر مشتریان، طعم برگرهای برگرلند بسیار مشابه مک‌دونالد است. علت آن می‌تواند استفاده از خیارهای خارجی در تهیه همبرگرها باشد. در تهیه برگرها از گوشت تازه و صددرصد خالص گوساله استفاده می‌شود. جوسی برگر و آیولی برگر از جمله برگرهای لذیذ و خوشمزه برگرلند می‌باشند. در تهیه آیولی برگر از گوشت ۱۰۰ خالص، پنیر دوبل و سس آیولی استفاده شده و می‌توانید از طعم خاص و منحصربه‌فرد آن لذت ببرید.
برگرلند با داشتن ۷ تا ۸ نوع برگر در منوی غذایی خود هر ۶ ماه یکبار محصول جدیدی را به آن اضافه می‌کند. به‌عنوان‌مثال به‌تازگی صبحانه غذای فوری که در تهیه آن از نان مافین استفاده شده را می‌توانید در منوی این فست فود ببینید.
شاید برایتان جالب باشد که برگر لند اهمیت زیادی به رضایت مشتریان خود می‌دهد. اگر به هر علتی مهمانان از غذای خود راضی نبودند، می‌توانند هیچ هزینه‌ای را پرداخت نکنند. حتی دستگاه نظرسنجی نیز در جلوی درب خروجی جهت اطلاع از پیشنهادات و نظرات مشتریان نصب شده است.
شعبه اصلی برگر لند در بلوار اندرزگو واقع شده و تهرانپارس، تجریش، سعادت‌آباد و فرودگاه امام نیز شعبه‌های دیگر آن می‌باشند.
آدرس: تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، پلاک ۶۳
شماره تماس: ۲۲۳۹۸۶۶۷ ،۲۲۳۹۸۶۷۳،۲۲۳۹۸۶۰۰- (۰۲۱)

فست فود برگرلند 9 فست فود برگرلند تهران فست فود برگرلند فست فود برگرلند تهران فست فود برگرلند 6 فست فود برگرلند تهران فست فود برگر لند فست فود برگرلند تهران فست فود برگرلند 3 فست فود برگرلند تهران فست فود برگرلند 2 فست فود برگرلند تهران فست فود برگر لند 2 فست فود برگرلند تهران فست فود برگرلند 4 فست فود برگرلند تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *