جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران کنجه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ مرداد ۱۳۹۶

در آخرین روزهای اسفند سال ۱۳۹۵ شاهد افتتاح یکی از بهترین رستوران‌های تهران در شمال این شهر بودیم. این رستوران جایی نیست به‌جز رستوران لوکس کنجه که در منطقه نیاوران واقع شده است. شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که معنای کلمه «کنجه» چیست. کنجه در لغت یعنی تکه گوشت کوچکی که به سیخ کشیده شده و یا قیمه می‌شود. جالب است که بدانید این واژه در زبان لاری به معنای چنجه است.
دکوراسیون این رستوران مدرن اما به سبک ایرانی است. طراحی فضای کنجه و انتخاب وسواس‌گونه میزها و صندلی‌ها تحسین مشتریان را برمی‌انگیزد. اگر قصد برگزاری مراسم و جشن‌های خاصی را دارید میز بزرگ این رستوران با ظرفیت ۲۰ نفر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. یکی از مزیت‌های کنجه، اوپن بودن آشپزخانه آن است. اینگونه مشتریان می‌توانند با دیدن فضای آشپزخانه از سلامت غذای خود اطمینان پیدا کنند. قسمتی از غذاهای منوی این رستوران با عنوان غذاهای اشتهاآور مشخص شده است. جگر مرغ‌ترش، برانی ‌بادمجان کبابی، کشک‌بادمجان و جگر مرغ از جمله این غذاها هستند.

تجربه طعم‌های عالی و بی‌نظیر کباب‌ترش، شیشلیک کنجه، کنجه کباب و شیشلیک شاندیز این رستوران را از دست ندهید. غذای اختصاصی کنجه تاج بره است. غذایی متشکل از دنده کامل گوسفند به همراه فیله و راسته که ظاهر جذاب آن واقعاٌ اشتها را تحریک می‌کند.
منوی متنوع رستوران کنجه با انتخاب‌هایی همچون آب زغال‌اخته، فراپه موز، بستنی شکلاتی و برانی، فراپه ماسالا و غیره در روزهای گرم تابستان آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. خبر خوش این‌که امکان سرو صبحانه در این رستوران نیز وجود دارد. می‌توانید هرروز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برای صرف صبحانه‌ای دلچسب و خوشمزه سری به این رستوران بزنید.
باید اشاره کنیم که پارکینگ اختصاصی رستوران کنجه با ظرفیت ۴۰ نفر در دسترس مهمانان گرامی است.
آدرس: تقاطع نیاوران، خیابان عمار، سه‌راه یاسر، نبش کوچه راز.
شماره تماس: ۴ -۲۲۸۰۹۰۹۲-(۰۲۱)

رستوران کنجه تهران 6 رستوران کنجه تهران رستوران کنجه تهران 4 رستوران کنجه تهران رستوران کنجه تهران 2 رستوران کنجه تهران رستوران کنجه تهران 3 رستوران کنجه تهران رستوران کنجه تهران رستوران کنجه تهران رستوران کنجه تهران 5 رستوران کنجه تهران رستوران کنجه تهران 7 رستوران کنجه تهران رستوران کنجه تهران 1 رستوران کنجه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • عاطفه فرح

    قبلا خيلي خوب بود و ما براي انواع مناسبت ها ميرفتيم اما امروز يعني ١٦ فروردين كه رفتيم حسكرديم مديريت عوض شده چون همه چيز عجيب بود. و وقتي سوال كرديم گفتن نه نيرو ها در تعطيلاتن. سالاد ها هميشه عالي بود اما امروز پر از اب بود كه بعد اعتراض ما همون سالادو با دو تا سس اوردن كه قابل خوردن نبود تو كاسه پر از اب كاهو هاي خيس بود.
    قرما مثل سابق سرو نشد و گفتن مال ٤ به بعده
    دور چين باقالي پلو مثل قبل نبود فقط پلو و ماهيچه و يه تيكه ته ديگ
    سرد و گوشت نامرغوب شده بود
    كنجه كباب خشك و دو تا فلفل و كمي نعنا له شده و يه گوجه كال كبابي كنارش بود
    البته گارسون با ادب عذر خواهي كرد و از اينكه ديگه اونجا نخواهيم رفت اظهار تاسف كرد.

    ۱۶ فروردین, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد