رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ خرداد ۱۳۹۹

عروس شهر های شمالی

لینک این مطلب کپی شد!

رامسر،غربی ترین شهر استان مازندران که معروف به عروس شهر های شمالی است، در ابتدا سخت سر نام داشت. رامسر از معدود شهرهای شمالی است که فرودگاه دارد. این شهر زیبا دارای منطقه های ییلاقی بسیار دیدنی و خوش ‌آب ‌و هوا است. محصولات عمده رامسر برنج، مرکبات و چای می باشد.
جواهرده از دیگر جاذبه های رامسر می باشد. این ییلاق به سبب داشتن آب و هوای متعادل در فصل های بهار و تابستان مورد توجه گردشگران است.جواهرده در ۲۸ کیلومتری رامسر قرار دارد و جاده ی دسترسی به آن کاملا آسفالت می باشد.از مجتمع های اقامتی معروف در جواهرده می توان به متل جواهر اشاره کرد.
تله کابین رامسر بزرگترین تله کابین کشور است. تله کابین رامسر تنها تله کابین در خاورمیانه است که از ساحل دریا تا ارتفاعات جنگلی امتداد دارد. این تله کابین به واحدهای اقامتی، شهر بازی،مرکز خرید و رستوران مجهز است و با ظرفیت۵۰ کابین ظرفیت حمل۵۰۰ نفر در ساعت را دارد.
متل جواهر رامسر واقع در جواهرده است این متل از ۱۸ سوئیت تشکیل شده است و در کل سال پذیرای گردشگران و مسافران می باشد.این متل دارای پارکینگ اختصاصی،کباب پز ،شومینه و… بوده و این روزها با داشتن مدیریت جدید و کادری مجرب در پی بالا بردن امکانات و رفاه حال مهمانان این متل می باشد.وبسایت متل جواهر رامسر با امکاناتی از قبیل معرفی جاذبه های گردشگری شمال ایران و شهر رامسر و امکان رزرو آنلاین(همراه با تخفیف) و پرداخت از درگاه بانک و همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیک جهت جلب رضایت‌ عموم طراحی شده است.

image001 عروس شهر های شمالی

image002 عروس شهر های شمالی

image003 عروس شهر های شمالی

image004 عروس شهر های شمالی

image005 عروس شهر های شمالی

image006 عروس شهر های شمالی

image007 عروس شهر های شمالی

image008 عروس شهر های شمالی

image009 عروس شهر های شمالی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *