رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ خرداد ۱۴۰۱

با این جاذبه‌ های دیدنی دیگر خبری از افسردگی نیست

اشتراک گذاری

در شرایط امروز جوامع، انسان‌ها از همیشه تنهاتر شده‌اند. برخی از افراد نیز به‌ دنبال راهکارهایی هستند تا زندگی چند روزه خود را به‌ دور از افسردگی طی کرده و به نشاط برسند.

یکی از مهم‌ترین راهکارها برای این افراد، سفر کردن است. سیر و سیاحت و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، نقش بسیار مؤثری در جلوگیری و دوری از اضطراب‌های روانی و دغدغه‌های ذهنی دارد. در این‌ میان برخی از جاذبه‌ها، از دیگران مهم‌ترند و محبوبیت آن‌ها نیز بیشتر است. با این جاذبه‌های دیدنی دیگر خبری از افسردگی نیست. در این مقاله برخی از این جاذبه‌ها را معرفی و مرور خواهیم کرد.

مرداب دیوک در شمال

دیوک عنوان مردابی بسیار هیجان‌انگیز و دیدنی در شمال کشور و در استان مازندران است. واقع شدن این مرداب زیبا در یک مسیر سراسر جنگلی و در میان درختانی پرشاخه و برگ در کلاردشت، آن را به یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این منطقه تبدیل کرده‌ است. اگر به مشاهده تصاویر و فیلم‌های رمزآلود و اسرارآمیز علاقه دارید تماشای مرداب دیوک در شمال را حتما در برنامه سفر خود قرار دهید.

با سفر به این منطقه زیبای شمالی و پس‌ از طی کردن یک مسیر بکر و مه‌آلود و عبور از میان تنه‌های درختان کهن‌سالی که بر روی زمین قرار گرفته‌اند، ناگهان آب‌گیری زیبا، پیش روی چشمان خود می‌بینید که منظره آن فوق العاده است.

بازدید و تماشای این زیبایی‌ها به‌ طور حتم خاطرات بسیار خوب و ماندگاری را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. اما با این‌ حال اگر به تماشای مرداب دیوک علاقه دارید بهتر است پیش‌ از اقدام به سفر، به اجاره ویلا در شمال به صورت آنلاین از سایت شب دست بزنید تا سفری بدون دغدغه و نگرانی را تجربه کنید.

جاذبه های دیدنی

 

جواهرده، جواهری در رامسر

جواهر ده رامسر، از آن دسته از جاذبه‌هایی است که با تماشای آن، افسردگی و هر گونه دغدغه ذهنی از میان خواهد رفت. جواهر ده همان‌طور که از نامش نیز مشخص شده، عنوان یک روستا است. روستایی در رامسر که از دیدنی‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهر شمالی به شمار می‌رود.

روستای جواهر ده، آب‌‌وهوایی بسیار مطبوع و خوش دارد و چشم‌اندازهای طبیعی آن فوق‌العاده و بی‌نظیر است. به‌ همین دلیل هرساله و هر روز تعداد بسیار زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه رفت‌‌وآمد می‌کنند و از مشاهده‌ زیبایی‌های آن غرق هیجان می‌شوند. در برخی از روزها و فصل‌های سال، این روستای زیبا با ابرها نیز پوشانده می‌شود و لذت تماشای آن دو چندان می‌گردد.

اگر به قدم زدن در میان ابرها علاقه دارید و تاکنون این لذت را تجربه نکرده‌اید، این روستا و بازدید از جاذبه‌های بکر و بی‌نظیر آن را حتما در برنامه مسافرت خود قرار دهید. روستای جواهر ده در ارتفاعات البرز قرار دارد. بنابراین فضایی بسیار دنج و مناسب برای دور شدن و رهایی یافتن از گرمای شرجی تابستان این شهر است.

روستای جواهر ده و یا جواهر رامسر، از ۱۲ محله قدیمی نیز تشکیل شده که تماشای آن‌ها نیز بسیار شعف‌انگیز و پرخاطره است. چراکه مردمی بافرهنگ و مهمان نواز در این خطه سرسبز شمالی سکونت دارند که معاشرت کردن با آن‌ها نیز صفا و لذت خاص خود را دارد.

اما موضوعی که باید پیش‌ از سفر به رامسر در نظر داشته باشید، تدارک دیدن محلی برای اسکان و اقامت چندروزه است. اگر به اجاره ویلا در رامسر دست بزنید و سپس مسافرت خود را آغاز کنید، دغدغه و نگرانی بابت این موضوع نیز نخواهید داشت.

جاذبه های دیدنی

 

سواحل کیش

تماشای سواحل کیش با جاذبه‌های منحصر به‌ فردش، برای تمامی مسافران و گردشگران هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی است. کیش، این جزیره زیبا در خلیج فارس قرار گرفته و تماشای دریای آبی و سواحل خیره‌ کننده‌اش لذت خاصی دارد. افرادی که به امواج دریا علاقه دارند و یا تمایل دارند پوسته‌های صدف را در ساحل کیش جمع‌آوری نمایند و یا حلزون‌ها و گوش ماهی‌ها را مشاهده کنند بهتر است حتما از این ساحل زیبا بازدید نمایند و برنامه‌ای هرچند کوتاه و چند روزه را برای مشاهده این جاذبه‌ها تدارک ببینند.

با حضور در این سواحل زیبا، می‌توانید مرجان‌های مختلفی را مشاهده کنید و یا حتی انواع مختلفی از سنگ‌های ساحلی و زیبا را جمع‌آوری نمایید. به دلیل وجود این جاذبه‌های دیدنی، سواحل رؤیایی و مرجانی کیش یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان است. برای بازدید از سواحل کیش باید به جنوب ایران و به استان هرمزگان سفر کنید. پیش‌ از اقدام به سفر هم بهتر است در مکانی دنج و آرام، مانند اجاره سوئیت یا هتل آپارتمان کیش، ساکن شوید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *