رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ مهر ۱۳۹۳

بازدید خبرنگاران کویتی از جاذبه های گردشگری رامسر

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ – نوشهر – ایرنا – جمعی از خبرنگاران شبکه های تلویزیونی، روزنامه ها و سایت های خبری کشور کویت امروز (چهارشنبه) از جاذبه های گردشگری شهر نمونه رامسر بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، این فعالان رسانه ای کویت از مجتمع تفریحی توریستی تله کابین رامسر و دهکده صنایع دستی بازدید و از فرصت های سرمایه گذاری در این شهر گردشگری مطلع شدند.

دیدار با جمعی از سرمایه گذاران رامسر، نشست مشترک خبری به همراه فعالان رسانه ای رامسر با فرماندار این شهرستان و همچنین تهیه عکس فیلم و خبر برای درج در رسانه های کویت از دیگر برنامه های این گروه رسانه ای بود.

مهدی سجودی مشاور سرمایه گذاری استاندار مازندران در دیدار با این گروه تاکید کرد که این استان آمادگی جذب سرمایه گذاری ها در عرصه های مختلف به ویژه گردشگری را دارد.

وی با اشاره به توانمندی های استان مازندران در عرصه های مختلف گفت: باید با معرفی هر چه بیشتر فرصت های ممتاز سرمایه گذاری در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمینه هر چه بیشتر جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

سجودی آمار رو به افزایش شمار گردشگران کشورهای عربی به استان به ویژه غرب مازندران را بهترین فرصت برای تقویت صنعت گردشگری در استان سرسبز مازندران برشمرد.

رامسر تنها شهر نمونه گردشگری مازندران سالانه میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.

81349535-6014152 بازدید خبرنگاران کویتی از جاذبه های گردشگری رامسر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *