رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ اسفند ۱۳۹۲

گردشگران جز ترافیک و زباله نفع مالی اساسی برای مازندران ندارند

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۴ – به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در دیدار با اصناف شهرستان ساری اظهار داشت: اصناف جایگاه بسیار و حساس در کشور ما دارند.

وی تصریح کرد: نقش اصناف در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران بسیار برجسته است و این قشر تاثیرگذار کشورمان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار پررنگی داشتند.

استاندار مازندران در ادامه گفت: بازاریان در زمانی که کشور نیاز به حضور برجسته مردم دارد، در صف اول کمک به دولت قرار دارند.

وی اضافه کرد: به دلیل تاثیرگذاری اصناف نیاز است جلسات مشترک نماینده دولت و اصناف به طور مداوم برگزار شود.

ربیع فلاح خواستار برگزار کردن جلسات در سطح استانی شد و گفت: این جلسات به صورت گسترده‌تر و کاربردی‌تر برگزار شود تا تعامل بین اصناف و نماینده دولت در مازندران ایجاد شود.

این مسئول در ادامه خواستار ساماندهی و توسعه گردشگری در استان شد و گفت: در حال حاضر مازندران نفعی از توسعه گردشگری نمی‌برد.

نماینده عالی دولت ادامه داد: وضع گردشگری مازندران مناسب نیست و در حال حاضر گردشگران جزء ترافیک و زباله نفع مالی اساسی برای این استان ندارند.

وی تاکید کرد: گردشگری در مازندران باید در طول سال فعال باشد.

فلاح جلودار در ادامه ایجاد نمایشگاه تخصصی در ساری را یک ضرورت اساسی اعلام کرد و گفت: ساری مرکز استان و پیشانی مازندران است و باید شاخص‌‌ترین شهر استان باشد ولی در حال حاضر از مشکلات جدی رنج می‌برد و این امر باعث رنجش من است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز استان مازندران باید در همه جایگاه‌ها سرآمد سایر شهرها باشد و به همین دلیل نیز باید بودجه مناسب برای توسعه مرکز استان مازندران اختصاص داده شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه برای توسعه استان برنامه ویژه دارم، گفت: کارم هنوز در استان هنوز شروع نشده چون بودجه سال جاری از قبل بسته شد و برای توسعه استان برنامه‌ریزی ما از سال ۹۳ اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به انتصاب‌های که در استان انجام شد، تصریح کرد: تیمی که در استانداری به کارگیری شد از تجربیات و دانش کافی برخوردار هستند.

وی به اقدامات انجام شده در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: ساری نقش به‌سزایی در خروج مردم غرب مازندران از بحران برف داشت و این اقدام مردم ساری قابل تقدیر است.

فلاح در ادامه با اعلام اینکه برای فعالیت در استان ممکن است انتقاداتی هم مطرح شود، بیان داشت: انتقاد هم کار درستی است و حتما باید انتقاد باشد و برخی انتقادها باعث رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

استاندار مازندران در پایان گفت: برای توسعه استان باید گفت‌وگو را ادامه بدهیم و مسائل مطرح شود و برای رفع مشکلات یک سری راه حل ارائه شود.
13921204000690_PhotoA گردشگران جز ترافیک و زباله نفع مالی اساسی برای مازندران ندارند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *