رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ تیر ۱۳۹۳

ظرفیت ورودی گردشگر خارجی پاییز،تکمیل است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۴/۲۶ – مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت؛تلاش ما براساس مصوبه دولت در کارگروه روادید،جلسه ای بین دستگاه های مر‌تبط برای صدور روادید تشکیل شد و مسیر ورود گردشگران به کشور را تسهیل کند.

وی در ادمه افزود:یکی از علت های رشد توریسم به کشور ارائه تسهیلات است که از آذر ماه سال گذشته بنای آن گذاشته شده است،که نتایج آن در اوایل سال جاری مشاهده شد.

معاون گردشگری یکی دیگر از علت های رشد گردشگر را رویکرد بین المللی دولت و مردم دانست و تصریح کرد:رویکرد دولت در محیط های بین المللی و تعامل آن به خارج و روابط بین کشورهای مختلف موجب رشد گردشگر شده است،که در حال حاضر شاهد آن هستیم.

وی اعلام کرد:ظرفیت پاییز گردشگران تکمیل است و باید دفاتر گردشگری به طوری تلاش کنند که ورود گردشگر ازوضعیت محدود به ۴ماه از سال،در مرحله اول به ۸ ماه از سال و در مرحله بعدی به کل سال تبدیل شود.

رحمانی در رابطه با یکی دیگر از علت های رشد گردشگر به کشور را اینگونه بیان کرد:حضور و فعالیت در نمایشگاه ها میتواند موجب رشد گردشگر به کشور شود.
مرتضی موحد ظرفیت ورودی گردشگر خارجی پاییز،تکمیل است

           
 

نظر کاربران :

  • شایان کمالی

    ایران زیباترین کشور جهان است باید رفت و دید ایران رو تا باورتون بشه ایران زیباترین کشور جهان است

    ۲۹ تیر, ۱۳۹۳ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *