رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ بهمن ۱۳۹۳

طرح نوروزی سال ۹۴ ابلاغ شد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۲۰-مرتضی رحمانی‌موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در کشور اظهار داشت: ستادهای اجرایی هماهنگی خدمات سفر در تمام استان‌ها تشکیل شده است.

وی از ارائه خدمات در بخش‌های مختلف به گردشگران در نوروز ۹۴ خبر داد و افزود: آذر ماه امسال طرح نوروزی سال ۹۴ به تصویب رسید و در قالب کمیته‌های ۹گانه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر به تمام استان‌ها ابلاغ شده است.

رحمانی‌موحد کمیته‌های خدمات حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایت‌ها، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، آمار، آموزش و پرورش و اطلاع رسانی و تبلیغات را از کمیته‌های ۹گانه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر برشمرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه طرح ساماندهی و توسعه خدمات سفر ویژه نوروز سال ۹۴ در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور تدوین شده، تصریح کرد: برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران از اهداف طرح مذکور است.

وی توزیع سفر به تمام نقاط دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استان‌ها را از سیاست‌ها، اهداف و راهبردهای بلندمدت ستاد هماهنگی خدمات سفر دانست و عنوان کرد: مدیریت یکپارچه مراکز اسکان و اقامت استان، استفاده بهینه از ظرفیت‌های اسکان اداره‌های آموزش و پرورش، شهرداری‌ها کمپ‌های دولتی و خصوصی، زائرسراها، منازل استیجاری و… از اهداف و راهبردهای ستاد مذکور است.

رحمانی‌موحد بر ارائه خدمات مناسب انتظامی، ترافیکی و حمل و نقل در شهرها و محورهای مواصلاتی استان‌ها با مشارکت دستگاه‌های عضو تاکید کرد و متذکر شد: ارائه خدمات امداد و نجات با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط و ارائه خدمات بهداشت، درمان و سلامت با مشارکت دستگاه‌های مربوطه حائز اهمیت است.
610 طرح نوروزی سال 94 ابلاغ شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *