رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ دی ۱۳۹۳

شهردار شیراز: بخش گردشگری این شهر فعال تر شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۲۵-به گزارش ایرنا علیرضا پاک فطرت شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی شهر زیبا در شیراز بیان کرد: بر این باوریم برای رونق و گسترش بخش گردشگری و جذب توریست در شهر شیراز نیازمند باور مسوولان و مردم هستیم که باید در این بخش از شعار زدگی پرهیز شود.

وی با بیان اینکه برای رونق اشتغال شهر شیراز باید دروازه های شهر بر روی توریست ها باز شود افزود: این کار نیازمند وجود زیرساخت های مناسب است که بخش خصوصی و سرمایه گذاران باید در این بخش حضور جدی داشته باشند.

پاک فطرت اظهارداشت: معتقدیم به اندازه جمعیت شهر باید توریست در شیراز حضور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی شهر زیبا اضافه کرد: شهر زیبا از ویژگی هایی از جمله اشتغال بالا، بیکاری کم، بادوام در مقابل بحران ها و ناهنجاری های کم است.

او با بیان اینکه رونق اشتغال و بیکاری کمتر از پنج درصد، نوید بخش شهر زیبا است ادامه داد: شیراز یک شهر خدماتی است به طوری که ۷۰ درصد شاغلان این شهر کسانی هستند که در بخش خدمات فعالیت دارند.

پاک فطرت عنوان کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی به جذب توریست به استان فارس و شهر شیراز کمک می کند زیرا حضور هر گردشگر چند فرصت شغلی ایجاد می کند.

وی افزود: امیدواریم این نمایشگاه به نماد ویژه شهر شیراز تبدیل شود که بسیاری از صنعت گران، سرمایه گذاران و بخش خصوصی سراسر کشور از سال های آینده در این نمایشگاه حضور یابند.

*** زیبایی شهر شیراز نیازمند مشارکت همگانی است

رییس سازمان همیاری های شهرداری های استان فارس نیز گفت: بر این باوریم که شیراز با همت تمام شهروندان و دلسوزان، زیباترین شهر در جهان است لذا این زیبایی نیازمند مشارکت همگانی است.

حسین اربابی رسالت واقعی این نمایشگاه ایجاد باور و مشارکت همگانی مردم و مسئولان است ادامه داد: این نمایشگاه با یک هدف میان مدت پنج ساله برپا شده است که امیدواریم در سال پنجم خود شهر شیراز به عنوان نمایشگاه شهر زیبا در جهان مطرح شود.

وی بیان کرد: برای برپایی این نمایشگاه یک سال کار مطالعاتی و بیش از ۳۰۰ جلسه کارشناسی و تخصصی انجام شده است که تلاش می کنیم شیراز را به عنوان یک شهر زیبا به مردم داخل و خارج از کشور معرفی کنیم.

اربابی اظهارداشت: برگزاری این نمایشگاه گام کوچکی برای زیباتر شدن شهر شیراز است که با همدلی و همیاری بیش از ۲۰ دستگاه در استان فارس برگزار شده است.

33 شهردار شیراز: بخش گردشگری این شهر فعال تر شود

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    شیراز چند سالیه تو بخش گردشگری هیچ تغییری نداشته . من طی سفری ک ب اصفهان داشتم تازه کمبودهای شیراز ب چشمم امد..ن یه باغ پرندگان داره نه ی آکواریوم ن ی تلکابین ن یه فضای تفریحی بزرگ ن یه مجموعه پارک آبی و خیلی چیزای دیگه….. اگه اینا رو بسازن میدونین چقدر ایجاد اشتغال میکنه . شیراز متاسفانه مدیر و مدبر خوبی نداره. افسوس

    ۲ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *